• Anonym (Troslös)

Gå utan underkläder?

Egentligen har det kanske inte med sex att göra men jag lägger den här iallafall. Jag tycker att det är skönt att ibland gå utan underkläder. Det är inte alltid jag har bh under linne eller trosor under kjolen. Både hemma och "ute bland folk" särskilt på sommaren när det är varmt. Började fundera på om jag är knäpp eller om det är fler som gör som jag. Inget man frågar vänner och bekanta om direkt. Finns det fler?

• Svar på tråden Gå utan underkläder?
  • Anonym (Adde)

Går på sommmaren alltid utan kallingar/boxer, när de tinte är så varmt på sommarkvällarna får man alltid lite flackande blickar från tjejer då och då, som om man ser konturerna i dom slitna jeansen.... , men gör de tmest för att det känns skönare för mig, och vill nån slå en flykt på konturerna av min lem, så varsågod

• Anonym (man)

Praktiskt om inte annat :-P

• Frantic

BH vill jag ha, jag får ont i tuttarna av att springa till bussen eller gå i trappor annars. Men troslöst kör jag gärna om sommaren, om jag har kjol eller luftiga harmesbyxor. Skulle inte gå troslöst i jeans eller andra brallor som sitter tight.

• Rosana

Kör som Frantic; Bh ja, men troslöst för det mesta, förutom under tajta jeans/byxor. Tycker inte det är något särskilt konstigt med det - skönt och hygieniskt.

• Anonym (Troslös)

Kul att se att jag inte är ensam om denna egenhet!

• pyrenean

Aldrig provat .Är detta inte ohyigeniskt?Jag skulle då inte våga gå utan trosor eller bh.Skulle kännas skumt och otäckt.

• Anonym (Troslös)

pyrenean, varför skulle det vara ohygieniskt? Snarare tvärt om, det är väldigt luftigt under kjolen.

• Anonym

Brukar inte gå utan underkläder men då jag hälsade på en kille jag "dejtar" i början av sommaren så var jag utan trosor o hade kjol på mig...
    MYCKET UPPSKATTAT!!!!!!
    Fick mess dagen efter att jag va grym och att han blev sugen bara han tänkte på mig !!!

Men det är något som jag bara tänker göra ibland, tyvärr så blev det inte lika "bra" sist...för några dagar sen...
    Sa att jag inte hade trosor, "du är tokig", "du är härlig sa han" med glädje...och kände efter..
    Men det vart ingen härlig grym sex på soffan denna gång......blev då vi klätt av oss o lagt oss senare....lite besviken blev jag nog.....

Men som sagt, bara vid "speciella" tillfällen, får inte bli en vana ....

Svar på tråden Gå utan underkläder?