Pisan, nu blir jag arg på dig, du har inte alls dålig karaktär, tvärtom!!! Tvärtom blir ajg mycket stolt över dig att du faktisk thar reflekterat över ditt inköp, du vräkte inte i dig godsakerna direkt utanför affären...det hade kunnat vara mycket värre. Ett tag hade ajg också så att jag var "tvungen" att köpa för att jag trodde att jag var sugen, vad jag gjorde var att ge det jag inhandlade till min man som fick i uppgift att gömma och endast plocka fram vid "officiellt" fika tillfälle dvs när vi har gäster eller ska fiak båda två. För mig har det fungerat mycket bra och nu har jag inte behovet att köpa och de tillfällen som maken vill ha kex eller kakor så köper han och lägger sedan det han köpt i säkert förvar från mig och så är det bra med det.
I helgen ska jag köpa lite nya byxor, eller det är ambitionen iallafall. Hatar när kläder sitter dåligt och det gör merparten av mina byxor nu, allt börjar bli för stort. Funderar på om jag kanske ska ge mig in i Tradera världen och försöka sälja lite där, mycket av kläderna är det ju inget fel på, bara att de blivit för stora och jag tror på att göra mig av med sånt.