Chania skrev 2007-10-08 16:39:00 följande:
Uppdaterar listan, gick ner två kilo förra veckan! Men det är ändå fem kilo mer än innan jag blev gravid och ytterligare fem kilo skall bort, så jag siktar på att minska ytterligare 10 kilo. Målet är 75 kilo innan nästa FET. Bättre att sikta högt och sen komma halvvägs. Det är ju inte heller fy skam.
UNDERBART!!
Måste kännas skönt att faktiskt gå ner igen, det är inte konstigt att du väger mer än när du blev gravid, men det kommer snart vara borta igen

Pip73 skrev 2007-10-08 17:28:59 följande:
Själv laddar jag för att snart kunna äta "vettigt" igen. Illamåendet håller i sig så fibrer går helt bort och jag har fallit för frestelsen att äta det jag får i mig. Tack och lov är det inte godis m.m. utan mer vit pasta, vitt bröd m.m.Ligger på + 8,5 kilo och går in i vecka 37 på fredag så nu vill jag snart ta tag i detta igen. Om inte annat så blir det direkt efter jul!! Nu tar vi sikte på bröllop!!!
Oj är du i v 37 redan, hur fort går det egentligen?? (säger hon som går är i v 33 redan

)
Jag har gått upp 15 kg, men jag får skylla mig lite själv.. Har fallit tillbaka till sockret

Vräkt i mig massa socker, varför kan man inte stå emot *suckar*