• Stajn

Vem tycker DU är världens vackraste/sexigaste kvinna?

Spinner vidare på Linda Rosingtråden, vart lite nyfiken på vem ni anser är världens vackraste/sexigaste kvinna!

Själv tycker jag att Adriana Lima. Sjukt snygg kvinna det där! :p

• Svar på tråden Vem tycker DU är världens vackraste/sexigaste kvinna?
  • Mian1

Monica Bellucci

Babychicks skönhet är orakad!
  • Freiya
    Mirre78 skrev 2007-08-14 15:05:11 följande:
    Jag tycker också Catherine Zeta Jones, men också Lauren Graham (Lorelai i Gilmore Girls).
    jag håller med!

jag fattar inte varör alla tycker att angelina jolie är så snygg. tycker inte att hon e nåt speciellt. hon ser ju ut som en anka i dom där läpparna. däremot kan jag tycka att hon är sexig ibland, men det kan man ju va ändå.
    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Etta med kokvrå

Ni väljer ju magra anorektiska bengetter allihop. De ser ju inte kloka ut någon av dem och fulast är nog Angelina Jolie (benget med ankläppar) och Paris Hilton (benget det också med ett konstigt och elakt utseende).

Nej, så här ser en riktig kvinna ut!
    img49.imageshack.us/my.php

• Freiya

demi moore e ju väldigt snygg också

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Mian1
    Etta med kokvrå skrev 2007-08-15 17:59:42 följande:
    Ni väljer ju magra anorektiska bengetter allihop. De ser ju inte kloka ut någon av dem och fulast är nog Angelina Jolie (benget med ankläppar) och Paris Hilton (benget det också med ett konstigt och elakt utseende).Nej, så här ser en riktig kvinna ut!img49.imageshack.us/my.php...
    jo Angelina var snyggare förr innan hon gick med i svältpakten  ger din brud en 5:a eftersom hon har korsett ;)
    Babychicks skönhet är orakad!
Svar på tråden Vem tycker DU är världens vackraste/sexigaste kvinna?