• Svar på tråden Pergotjejer som +:at..
  • nuedetdax

Ska du till gyn och kolla igen eller vad sa dom?

• FruBe

Linins2007 - Jag beklagar verkligen om det är ett MF du fått. Hoppas lever ju dock fortfarande. Blöder du fortfarande? Hoppas att det ordnar sig tjejen!

Många kramar.

Var inte rädd för att livet ska ta slut, var rädd för att det inte ska börja!
  • Krusbär

Blöder lite men inte så mycket. I princip bara på toa. Läkaren sa att det började blöda från tappen när hon undersökte mig, så den andra blödningen skulle också kunna komma därifrån. Det som kommer nu kan alltså vara från undersökningen.

Men det som gör mig säker på att allt inte står rätt till är alltså att läkaren enligt VUL:et trodde att jag var i max v 5 när jag borde vara i slutet av v 6. Så förmodligen har pricken slutat att växa.

Ska tillbaka till KS om 1-2 veckor och då ser man definitivt på VUL om den har växt eller inte. Men jag tror ju tyvärr inte det...

• nuedetdax

Men gud vad jobbigt och frustrerande och gå och bara vänta sådär.
    Hoppas verkligen du har fel om veckan och att pricken kämpar på.

kramar

• Krusbär

Jag tror att det är ett mf.

Tyckte ju att jag kände mig lite mindre gravid än förra veckan och det var kanske inte bara inbillning ändå.

Så om inte blödningen slutar idag, brösten växer typ tre storlekar och jag bröjar spy hejdlöst så räknar jag nog inte med något mer...

• nuedetdax

Linis,
    Jag vågar hoppas, men jag förstår dig, du känner din kropp bäst.
    Men nu vet ni att det funkar och kan försöka igen nästa månad gumman!

• Krusbär

Japp, då ska mannen få veta att han lever!

• FruBe

Vilket dilemma och vilken tortyr att vänta så länge. Jag hoppas att du börjar känna något igen och att det ordnar sig.

Jobbar du nu eller? Om inte - lägg dig på sofflocket, ta en filt och se på en bra film!

Många många många kramar.

Var inte rädd för att livet ska ta slut, var rädd för att det inte ska börja!
  • Krusbär

Är hemma från jobbet idag - skönt! Tack för alla snälla ord!

• Ikan

Vad tråkigt Linis
    Men då borde det inte vara några problem nästa gång, då borde det gå vägen.
    Kramar

FruBe:
    Jag börjar trötta på att känna mig krasslig vid det här laget, så nu får det börja ge med sig
    Jag har känt mig orkeslös, trött och andfådd ända från start. Kanske hänger ihop med att jag i vanliga fall är ganska mycket i farten och nu gör det mig lite rastlös att inte kunna fungera på samma vis.

Svar på tråden Pergotjejer som +:at..