• Linda365

Ni med vit bröstpanel i hallen

Jag håller på att måla våran panel vit nu och funderar på vad jag ska ha för färg på väggen ovanför. Vad har ni?  Gärna bilder om ni har.

• Svar på tråden Ni med vit bröstpanel i hallen
  • Sanna1978

Vi har en väldigt ljus gul tapet ovanför bröstpanelen och grått klinkergolv.

• Linda365
    Sanna1978 skrev 2007-08-14 08:41:44 följande:
    Vi har en väldigt ljus gul tapet ovanför bröstpanelen och grått klinkergolv.
    Vi har en gulaktig tapet nu som förra ägaren har satt upp så jag är lite sugen på att byta till något helt annat.
  • Slarva

Nu har jag ju iofs inte min bröstpanel i hallen utan i köket men så här ser det ut där.

Lilla fönstret efter....

• Slarva

Hm... dålig bild ser jag ju nu. Den är iaf beige tapeten med diskreta rutor!

• Vildblomman

vi hade det i ahllen i våran gamla lägenhet. solgul målarfärg hade vi... men sedan byggde vi o mhalen och köket så stor del av hellen blev kök och bara en liten del av hallen var kvar och där satte vi ljusgrön tapet över den vita bröstpanelen

• emejo128

Vi har inte heller panelen i hallen, utan i köket. Har bilder i mitt galleri under inredning. Det är en beige tapet med vita små blommor (tidstypisk från slutet av 1800-talet, men då oftast i starka blå färger...)

• emejo128

Och vi har samma tapet i hallen, fast utan panel. Till det har vi brädgolv. Bilder finns i galleriet också....

• Linda365
    emejo128 skrev 2007-08-14 14:23:15 följande:
    Vi har inte heller panelen i hallen, utan i köket. Har bilder i mitt galleri under inredning. Det är en beige tapet med vita små blommor (tidstypisk från slutet av 1800-talet, men då oftast i starka blå färger...)
    Den har jag sett förut,den är såååå fin. Var har du köpt den?
  • emejo128

Det är Borosantapeter ur kollektionen Anno 1905.

Svar på tråden Ni med vit bröstpanel i hallen