Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Gå ner 4-7kg i v med hemmalagad soppa? Fungerar den? Ska vi hjälpas åt? :-)

Är inte soja ganska salt också? Det som gör att man tappar vikt fort är ju att man inte får i sig salt och därmed inte binder mycket vätska i kroppen.

Lycka till tjejer!

Själv ammar jag fortfarande, så jag vill inte börja med någon VLCdiet, men när amningen är lagd på hyllan blir det Cambridge tror jag. Den innehåller ju alla vitaminer och mineraler man behöver så man slipper tänka på tabletter och tillskott.. Är grymt sockerberoende så jag hoppas att jag kan bekämpa det på egen hand..

Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen

Tack! Jo, jag borde sluta helt med socker till att börja med.

Det är ju bara det att jag har totalt noll karaktär!! Vill inte stoppa in godis, men det liksom dras in i munnen av sig självt. Hehe! Nädå, men jag måste bara stoppa in sötsaker, trots att jag inte ens är sugen ibland.. Hmm, kanske ska söka psykolog?

Som tur är så är det maken som står för matlagningen hemma och han gör nyttig mat. Fasen.. Måste ju skärpa till mig.. Hur gööör man?

Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen

Nog fasen blev det massor av sött idag (hrmm, igår) ändå! Skrikandes Morr!

Popcorn innehåller mycket socker/kolhydrater, så om du har varit duktig och undvikit socker tills nu ska du nog undvika popcorn också. Sorry!

Carpe Daim - Fånga Degen
Svar på tråden Gå ner 4-7kg i v med hemmalagad soppa? Fungerar den? Ska vi hjälpas åt? :-)