• trollmammsis

HJÄLP...nån som vet nått om Visby???

min mamma fyller 50 imorgon och tror att hon kan smita undan...NEJ det accepterar inte vi   tänkte ge nån överaskning till henne på hotellet strax utanför Visby men dom har alkoholförbud    så vad ska vi göra?? hittar inget på eniro eller www.121.nu och blommor och chocklad känns inte så skitkul.... HJÄLP
    har redan varit lite elak    bilden från min fasters fest förrå året, 50 tals tema...haha

http://www.family.se/vi/1005499.htm?ca=5_a

• Svar på tråden HJÄLP...nån som vet nått om Visby???
  • trollmammsis

puffar, vill verkligen ha hjälp

• Blondin Egogirl

Är det hotell du söker har du ju alltid Hamnhotellet i Visby

A wise monkey never monkies with another monkey's monkey
  • trollmammsis

nej helst champangeleverans... hon bor på ett hotell redan men dom har ingen alkohol, och systemet har väl inte utkörning *fniss*  blommor känns trist... vet du om det finns nån restaurang som kör ut fast då kostar väl en flaska multum   hade velat gjort nå kul

• Blondin Egogirl

Pröva ring Gutekällan, de badar ju i Champange

• Blondin Egogirl

Eller ett budföretag..

Budfrakt
    0498-211106

• trollmammsis

tack så hemskt mycket för alla förslag, då ska jag ringa lite imorgon..... TACK.....  kommer ni på mer förslag så skriv dom gärna

• trollmammsis

har ni nått nr till gutekällan?? hittar inget på google

• Blondin Egogirl

gutekällans tele är: 0498-210043

• trollmammsis

TACK ALLA NI RARA   hoppas jag hittar nått bra till tanten .. nu måste jag sova

• trollmammsis

nån mer som vet nått ställe ifall jag inte lyckas här.... det jag helst vill är alltså att få champange levererat till hotellet, eller nått annat kul..inte blommor eller chocklad

• trollmammsis

nej det verkar kört   budfirman tar 300:- timmen, lite väl dyrt för en champangeflaska hade juv arit så kul att få visa att vi tänkte på henne, det var från oss barn och stammgubbarna i hennes kiosk *suck*

• Blondin Egogirl

Trist at de skulle vara så dyrt

• trollmammsis

ja och gutekällan får inte leverera ut sina saker...fan att inte systemet har utkörning

• mysmika

Du kan inte "beordra" dem att gå till ett speciellt ställe ikväll då? Restaurang eller bar....och sen be dem duka upp lite extra, med blommor, champagne eller nåt?

• trollmammsis

har också tänkt på det men tror faktiskt att kvällen redan är ordnad...skulle ju kunna ringa hennes karl men dom e väl knappt 1 meter ifrån varandra och det ringer aldrig till han så så fattar hon ju misstanke direkt

Svar på tråden HJÄLP...nån som vet nått om Visby???