Vi har samma problem som dig Kapu, de ger Linus hur mycket godis som helst. Om det gar brukar jag försöka smuggla undan det sa att han kan fa det som fredagsgodis men just nu har vi ett förrad sa det räcker aret ut... Haha, men som omtänksamma föräldrar brukar vi trycka i oss det i smyg, alltsa, man vill ju inte att de ska fa hal i tänderna eller bli tjocka men för oss är det redan kört.
Pa Kindergarten far de dessutom marmelad varje dag, jag känner mig plötsligt som värsta sockerpolisen men det liksom bara haglar över en här.
Det verkar som att manga av er har koll pa globolis, vet ni vilken som är bäst att ge när tänderna är pa väg? Varan lille är lite gnällig, just nu far han Dentinox och det funkar iofs bra men det kanske är mildare för honom att fa globolis tänkte jag.
Var det nagon av er som sag Pisa-der grosse Urlaubstest i lördags? Ojojoj vad glad jag är att jag inte var med i svenska laget för jag kände mig alldeles mossig när fragorna kom. Tuuuur att Pisatestet inte fanns när jag gick i skolan, da hade nog inte Sverige legat sa bra till
Äsch, far väl skylla pa att de hade papper & penna till hjälp och jag hade en illpigg, hoppande 2,5-aring i knät....