• mamyleine

Vad tittar du helst på en naken kvinna eller en naken man? Svar som partner räknas ej!

Jag har vänner (hetro som mig själv) som anser att kvinnor är vackrare/snyggare nakna än men. Jag själv tycker människor är väldigt fula helt nakna.

MEN jag är inte helt säker vad jag tycker är vackrast så jag vill att ni röstar och förklarar varför ni tycker som ni tycker .

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tittar du helst på en naken kvinna eller en naken man? Svar som partner räknas ej!
  • D0TTI

Kvinnor är helt klart snyggare nakna än män! Även påklädda :P
    Är också väldigt hetero :)

• skuttmilf

Tittar mycket hellre på en vältränad hunk än en kvinna med snygg kropp. Finns inget läckrare än manliga muskler (ta fram en bild av Fredrik Ljungberg t ex). Om personens kropp inte tilltalar mig så är det skit samma om den tillhör en man eller kvinna, då tittar jag inte alls.

• Valkyriah

En naken man,även om jag kan tycka att en kvinnokropp kan vara vacker.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • MrsXanadu

Naken kvinna helt klart. Mans kroppen naken är inte lika vacker. Är hetro trots att jag tycker så.

• enlitenbitkaka

En naken kvinna.

Kvinnokroppen är tusen ggr vackrare än männens... Är väl min estetiska ådra som spelar in; kvinnans kropp är som det "ska" va - mjuka former, asymmetrisk osv. Mannens är hård, kantig och symmetrisk - not my cup of tea.

• Tonx

Naken kvinna helt klart! Både naket och påklätt.
    Det är ytterst få manskroppar som får mig att gå igång på alla cylindrarna.

• jagharbyttnick

En naken kvinna ser jag helst på. Jag anser att kvinnan är vackrare nacken. Ser helt kocko ut med en snopp som hänger

Fd veronicameddetjävligtlånganicket
  • W W

en naken kvinna må vara estetiskt vackrare men inget slår en naken man iaf..

• LAMadde
    jagharbyttnick skrev 2007-08-15 23:53:56 följande:
    En naken kvinna ser jag helst på. Jag anser att kvinnan är vackrare nacken. Ser helt kocko ut med en snopp som hänger
    Haha.. håller med dig..! Snoppar kan va rätt 'fula' om de e på bild. Tittar mycke hellre på nakna tjejer i tex. Playboy än nakna killar än Playgirl..!
  • fia sthlm
    jagharbyttnick skrev 2007-08-15 23:53:56 följande:
    hahaha håller med
    Våran prinsessa är här
Svar på tråden Vad tittar du helst på en naken kvinna eller en naken man? Svar som partner räknas ej!