• Längtar längtar

Negativt på bim -3...finns det fortfarande någon chans?

Hej är inne på vårt första försök så jag är ny inom detta område:)
    Jag testade mig imorse då jag har mått konstigt hela veckan.
    Vi har varit utomlands en vecka och jag har lagt mig tidigt varje kväll för att jag har varit sååå trött(torts att jag vilat middag några timmar varje dag)
    Har haft som mensvärk varje dag hela semestern och mått illa till och från. Ont i brösten har jag med men det kan jag ha innan mensen som ska komma på söndag....
    Nu idag har jag fått rejäla vita tjocka flytningar och det har jag aldrig innan mens.....
    Vad tror ni? Borde det visat ett plus imorse om vi har lyckats denna månad. Jag testade med ett gravtest från testlagret och det står att det kan visa upp till 7 dagar innan och jag har ju bara 3 dagar innan mens:(

Någon som vill hjälpa mig?

• Svar på tråden Negativt på bim -3...finns det fortfarande någon chans?
  • Elegantmachine

det kan vara att du testat för tidigt. vänta iaf till BIM, och kör med rfsu's test, det testar vid låga hormonhalter.

• Livetärskoj

Testlagrets test visar inte alls 7 dagar innan. Inte för mig iaf. Dom visade inte ens säkert på bim dagen!! Vänta några dagar och testa igen. Lycka till.,...

• known as beautiful

jag testa igår med testlagret bim-2 ohc det visa oxå neg..känns som det e kört men fårse om tanta dyker upp

• Längtar längtar

Livetärskoj, det låter ju väldigt hoppfullt:)
    Tack för ditt svar!

• ollson

cb har kommit med ett nytt test som e lite känsligare som man kan testa på bim-3
    men vänta till bim så testar du på morgonen
    Lycka till!

It´s nice to be inportant, but it´s more imortant to be nice
  • hypokondriker

är det ngn som vet hur man kan avgöra om flytningarna talar för snart mens eller gravid? jag testade - för ett tag sedan, har inte haft mens sedan i juni, har molvärk och lite större bröst än vanligt fast de är inte ömma. jag undrar om jag ska ha mens eller om jag vågar hoppas...

• Livetärskoj

Hypokondriker....

Har du inte haft mens sen i juni så är det väl dags att göra ett gravtest!!!! Allas flytningar är olika!! Testa dig så vet du sen!! Lycka till!

• hypokondriker

livetärskoj: tack ska du ha! jag misstänkte sist jag testade att det skulle bli + för kände konstant molande redan då. när det blev - tänkte jag att jag faktiskt inte skulle testa igen förrän jag nästan var säker på att jag är gravid. vill inte bli mer besviken. nu kan jag inte avgöra om jag tror det mer än förra gången (vilket var för lite mer än en vecka sen) eller inte. tror att molandet blivit kraftigare, särskilt i ryggen. mår illa titt som tätt fast inte direkt på morgonen. jag kanske ska samla mod.

lycka till alla!!

• scizo036

Längtar längtar skrev 2007-08-16 14:03:49 följande:

Hej är inne på vårt första försök så jag är ny inom detta område:)Jag testade mig imorse då jag har mått konstigt hela veckan.Vi har varit utomlands en vecka och jag har lagt mig tidigt varje kväll för att jag har varit sååå trött(torts att jag vilat middag några timmar varje dag)Har haft som mensvärk varje dag hela semestern och mått illa till och från. Ont i brösten har jag med men det kan jag ha innan mensen som ska komma på söndag....Nu idag har jag fått rejäla vita tjocka flytningar och det har jag aldrig innan mens.....Vad tror ni? Borde det visat ett plus imorse om vi har lyckats denna månad. Jag testade med ett gravtest från testlagret och det står att det kan visa upp till 7 dagar innan och jag har ju bara 3 dagar innan mens:(Någon som vill hjälpa mig?
    Jag har oxå känt mig så. Mått illa så jag höll på kräkas och imorse så gjorde jag ett test med cb digital men de var negativt. Men jag ska ju inte ha min mens förns nästa vecka så de var nog lite för tidigt att testa. Jag har oxå tjocka flytningar och det brukar jag aldrig ha innan mens. Så jag får väl vänta tills nästa vecka och se om inte mensen kommer så får det bli ett nytt test.
  • Livetärskoj

Har ni testat er ännu?? Man är ju lite nyfiken.... :)

• scizo036
    Livetärskoj skrev 2007-08-19 16:44:18 följande:
    Har ni testat er ännu?? Man är ju lite nyfiken.... :)
    har inte testat än...men nu har man 2 test liggandes hemma... har du testat än?
  • Längtar längtar

Vi testade i lördags och fick ett fint +, är så lyckliga!!!

• Mamahanna

längtar längtar: grattis i massor!!

• scizo036

Längtar längtar skrev 2007-08-20 06:42:19 följande:

Vi testade i lördags och fick ett fint +, är så lyckliga!!!
    Grattis och lycka till nu
  • Längtar längtar

Tack så mycket:)

Svar på tråden Negativt på bim -3...finns det fortfarande någon chans?