• thoose

Negerbollar.....

....får man ju inte säga... enligt en del.. finns det något som ni tycker borde finnas i "fy så får man inte säga"-kategorin.. tex vitlök, finskapinnar ... mm

♥ BF 10 Oktober ♥ lillbusen
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-16 17:02:17:
    Jag har sagt upp all medverkan i denna tråd då den misskötts av några användare och det är nu upp till er vad ni vill använda den till för mitt syfte var inte accepterat av en del av er som anklagar oss andra för våra "rasistiskt tankar" vilket är patetiskt..

Lycka till alla i framtiden!
  • Svar på tråden Negerbollar.....
  • Fred

orka? svarta gillar inte ordet neger, då får man se till att sluta använda det om det känns kränkande.. kalla det svarto bollare eller nått..

• thoose
    Fred skrev 2007-08-16 15:38:38 följande:
    orka? svarta gillar inte ordet neger, då får man se till att sluta använda det om det känns kränkande.. kalla det svarto bollare eller nått..
    Jag menade inte detta på ett kränkande sätt, utan mer som en brainstorming.. som kanske skulle bli kul och idérik
  • Tyshaa

det finns 100 tals sanna har tradar och det ar bara ett onodigt amne att ta upp.
    En vuxen manniska ar 2007 bor veta vad man sager och inte!

• thoose

Fan va alla blev kritiska helt plötsligt! losen up!

• Bisquit

en sak som jag har tänkt på är brasse-stol...

Jag tycker det är minst lika kränkande som n-boll.

Ljuslök = vitlök...

N-Boll = chockladboll

Brassestol = Solstol av färgglad typ?

• Fred
    thoose skrev 2007-08-16 15:39:26 följande:
    Jag menade inte detta på ett kränkande sätt, utan mer som en brainstorming.. som kanske skulle bli kul och idérik
    aj då förlåt
  • Tyshaa

men herregud varfor skulle brassestol vara krankande har det nagon historia bakom sig som N ordet, vad ska man saga istallet? Jag sager bara HERREGUD!!!!!!!!

• thoose
    Bisquit skrev 2007-08-16 15:45:35 följande:
    alltså vad man kan säga istället...
    man kan ju liksom inte säga färgade stolar, skulle väl också bli fel typ..
  • Bisquit

nämen typ färgglada, det måste man ju kunna säga.

tyshaa.. lugna ner dig lite.

Svar på tråden Negerbollar.....