Silikonbröst, pris?
Någon som kan ge mig en ungefärlig prisuppgift på vad ett par tuttar kostar?
Tanken är att det ska vara s.k geléhallon. Bara förstoring, inget lyft.
Nån som vet?
Någon som kan ge mig en ungefärlig prisuppgift på vad ett par tuttar kostar?
Tanken är att det ska vara s.k geléhallon. Bara förstoring, inget lyft.
Nån som vet?
mina kostade 38.000 :-
Mina kostar 45000:-
70000
jag gjorde mina i oslo. betalade 20 500 norska kr. 350 cc runda gelehallon bak muskel.. finns bilder under starka bilder..
Jag ska operera mig om en vecka i Falköping och det kommer att kosta 34 800.
Kram
Jag vill oxå fylla mina bröst. Dom har blivit tunna och hängiga
Funderar på runda gelehallon.
Min son är 7 månader ska man vänta tills man skaffat ett syskon? har tänkt ha 4 år mellan dom. fast jag är även inte säker på om jag ska ha syskon till honom.
Är det inte bättre att fylla brösten nu än efter ett ev syskon? Då blir dom ju ännu hängigare och jag kanske måste lyfta dom. DET vill jag inte! Blir så mycket ärr som syns.
mina kostade 42,000.
300 g gelehallon
ostersjokliniken.se
34000
jag betalade 39000kr för lyft och inlägg. Men det var silikon. Varför hallongele om ja får fråga?känner tjejer som lagt in det(en efter använt sig av silikon) dem är hårdare än silikon...mer onaturligt..
42000kr i Gbg
600ml gelehallon
Hmm.. Nu har jag 80DD i storlek, så just förstoring blir aldrig aktuellt för mig. Min mamma har dock gjort ett bröstlyft och hennes tuttar är skitsnygga.. Något jag kanske gör när jag inte ska skaffa fler barn..
Men jag funderar mest på hur det fungerar med amningen om man har sillikoninlägg? Eller om man gjort någon form av bröstoperation över huvud taget? Kan man amma ändå?