• Moas Pappa

    Egen hemsida

    Tänkte starta en liten tråd för oss som knepar och knåpar med egna hemsidor. Kom gärna med ideér och/eller kritk. Vår sida återfinns på www.lyckborg.com

  • Svar på tråden Egen hemsida
  • Kenneth

    Det låter som en rolig tråd, dessvärre verkar inte så jätte många hålla på med andra sysselsättningar än att fixa bilar på FL.


    Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning.
  • Kenneth

    Den där ser bra ut, häftigt med ormen i bakgrunden, lite förstor i min explorer men sitter på jobbet med 800x600 Ingen som kör den upplösningen nu i vilket fall hehe.

    Har gjort en sida åt mig och flickan också. http://www.yulah.se/ ska bygga om bloggen hade jag tänk så jag får in sortering via kategorier.


    Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning.
  • nitraM

    Ja vi får se vad de blir av den sidan i framtiden.
    Funderar på att köpa ett domän namn....å lägga upp en mer seriös sida....om vi nu kommer igång med lite avels projekt. =)

  • Kenneth
    nitraM skrev 2007-08-17 19:24:09 följande:
    Ja vi får se vad de blir av den sidan i framtiden.Funderar på att köpa ett domän namn....å lägga upp en mer seriös sida....om vi nu kommer igång med lite avels projekt. =)
    Låter som en fin idé.

    Ska göra en sida åt min styvpappa och hans sambo, dom håller också mycket på med reptiler. Dom har väl 14 olika ormar om jag inte har helt fel. Kommer nog bli ett roligt projekt. Tyckte om ormen ni hade i bakgrunden så jag kan "lånar" samma idé, fast ändå lite annolunda.

    Tycker absolut ni ska sattsa ännu mer på att lägga ut och pryda internet med era djur.
    Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning.
  • nitraM

    Tack tack.
    De var första sidan som min sambo gjorde.
    Men den blev bra.

    Trevligt med lite mer "reptil lovers" här.
    Kul om man kan ge inspiration till nån trevlig sida.
    Du vet inte vad dom har för ormar??

    Vi hade hem en fotograf som fotade våra ormar.....helt gratis =)
    Ska se om ja hittar igen den sidan......brb.

  • Kenneth

    2 kungsboa vet jag i alla fall, är inte jättebra på namnen eftersom att jag håller mig undan dom


    Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning.
  • Kenneth

    majsorm hetté de minsta ja


    Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning.
  • MattiasJ

    Jag har en hemsida, men jag har lite ont om idéer om vad den ska fyllas med :) tycker att man har hundra projekt igång, men att få nått klart verkar svårt :P
    alltannat.se :)

Svar på tråden Egen hemsida