Min 3 åring har totalt knäckt mig......
Det skulle kunna ha varit jag som skrivit. Har haft det precis likadant. Aldrig kunnat göra vad vanliga föräldrar gör utan ett helvetes liv istället. Gapar skriker slänger sand spottar slår klänger o har sig. Våran son är prematur o vi har haft lläkar kontakt men inte fått diagnosen ADHD. Våran grabb kan oxå koncentrara sig en stund om han fär se på tv eller bygga pyssel. Nu har han hunnit bli 6 år och beteendet har ändart och han har mognat lite men fårtfarande sitter fasonerna i. Man kan fan bli galen o känna att man vill lämna tillbaks dom o bara få lite lugn o ro. Hela jag känner mig extremt stressad o slutkörd o dessutom har vi en 2 åring ocå, hon är dock lugn. Tyvärr så har mina känslor för sonen påverkats av hans beteende........... tyvärr har jag inget råd att ge dig förutom att vara konsekvent och det blir lite bättre med tiden. Övrig hjälp har jag försökt att få, men detta klassas visst inte som ett preblem, när han inte har nån diagnos........hjälper inte att amamma e slutkörd!