• Anonym (Nu jävlar.)

Avgjutning av penis?

Jo nu är det på det här viset att jag har tänkt att fixa det mest originella föremålet att hänga på min vägg, nämligen en avgjutning av min egen penis. Då kommer ju givetvis lite frågor, vad använder man för material till detta lilla projekt? Gips kanske? Hur gör man för att undvika det väldigt jobba tillståndet då penis kanske helt sonika fastnar i formen, vaselin eller vad? Skulle det sen gå att fylla denna lilla form med något kul och göra andra roliga saker, som till exempel en dildo i latex eller nåt? Vore kul att skicka till sitt ex och dylikt... Är tacksam för svar och funderingar kring detta minst sagt viktiga och adekvata ämne... En sak till, var skulle man kunna inhandla de lämpliga sakerna?

• Svar på tråden Avgjutning av penis?
  • Helena Gordon

Ang. clone a pussy...Huuuur går det till? har funderat... nån som vet?

• SeTa

Finns på teknikmagasinet också. Blir nog lite mindre bökigt!

• Mammastjeja

Nej men du kan ju få användning för den kanske! Den man kan köpa på teknikmagasinet verkar man ju kuna ancända! Läs får du se!
    Anonym (haha) skrev 2007-08-17 17:03:22 följande:

haha åhh det vill jag göra av min killes.fast han har liten snopp(enligt han själv) o den visar han helst inte upp för andra än mig så den kommer nog inte upp på väggen
  • Mammastjeja

Fanken du var ju snabbare än jag! Trodde inte det var så många som visste att det finns just där! Men vi var ju 2 i alla fall

SeTa skrev 2007-08-17 17:11:02 följande:
    Finns på teknikmagasinet också. Blir nog lite mindre bökigt!
  • Helena Gordon

men den kan väl inte komma till samma användning som clone a willy ju...?

• SeTa
    Mammastjeja skrev 2007-08-17 17:15:44 följande:
    Fanken du var ju snabbare än jag! Trodde inte det var så många som visste att det finns just där! Men vi var ju 2 i alla fall
    Och ändå var jag inte först heller!
  • linnerle

För en underbar idé. Men från idén till realitet är det nog lite komplicerat? Skulle verkligen önska mig en precis, exakt latexavgjutning av min härliga älskars kuk. En underbar dildo med sugpropp som kan fästas till duschväggen eller till en stol. 

Vilken underbar present det skulle vara Hjärta

• linnerle

För en underbar idé. Men från idén till realitet är det nog lite komplicerat? Skulle verkligen önska mig en precis, exakt latexavgjutning av min härliga älskares kuk. En underbar dildo med sugpropp som kan fästas till duschväggen eller till en stol. 

Vilken underbar present det skulle vara Hjärta

• Anonym (Jeeesus shit ...)

Gjut av den i choklad och se henna bita av ollonet, hahahahaha
    Nomnomnom :)

• PernillaPG
    Jag rekommenderar Cloneboy - Dildo & Suction Cap Pink. 

Den är jättelätt att få till bra.

Ingår två påsar med gel så du får alltid en andra chans att få till det bra.

• Anonym (Slak penis!)

Det finns ju fullt av symboler för när män har stånd men mannens penis är för det mesta slak. Den älska manspenisen får för lite kärlek tycker jag. Gjut av din slaka penis istället tycker jag mer originellt. För det finns få saker som är gulligare än en slak penis. 

En slak penis i pilla försiktigt på några minuter efter sex-läge. Ni vet om man pillar på sin mans/pojkväns/älskades penis en liten stund efter sex. Den kan inte, men den försöker, växer litegrann för att snabbt slakna igen. Som ett litet barn som verkligen inte vill gå och lägga sig, bestämt hävdar att barnet inte är trött, men somnar ändå. 

När penisen är sådan är den som gulligast men det finns ingen sådan symbolik bara för dess erigerade utseende. Tyvärr. Du kan skapa något nytt här, med en hyllning till det pensionärer istället för stånd. 

Svar på tråden Avgjutning av penis?