• PostisPer

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 2

Ja då fortsätter vi att ge råd och stöd här!

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-23 20:15:40:
    www.victoriakliniken.com/Page.asp&SubMenuParent=1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-23 20:16:35:
    www.plastikkirurgi.mylava.net

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 16:30:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-01 21:00:11:
    www.kosmedics.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-01 22:12:26:
    plastikkirurgi.mylava.net

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 08:33:43:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html
  • Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 2
  • pontiac
    RedTopaz skrev 2007-09-27 14:18:03 följande:
    Ajdå, nu skrämmer du livet ur Pontiac ;)Vi är tydligen många som kräks =( Jag tror det är en blandning av narkosen, straka smärtstillande (som man mår blir typ åksjuk av) och att man inte äter. Bara ngr timmar efter att jag slutade med smärtstillande samt åt ordentligt och inte bara några skedar av något så mådde jag fantastiskt mkt bättreKul att det ser fint ut, nu kommer det snabbt bli bättre! Vilken tid i måndags opade du dig?
    ingen fara jag måste ju förbereda mig.............................hjälp.................
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jag lixom

Hej tjejen!

Nu har jag skickat till dig. Bli inte rädd för sårvätskan på toppen, det kom ut när dränaget togs bort så det är ingen fara i sig!=)

Ang värken då..=)
    Det gör ont när du rör dig.
    Det känns ibland som att det sitter någon på din bröstkorg elelr att du har tränat bröstmusklerna ett par dagar.
    Helt klart en smärta du kan leva med, jag åt bara värktabletter fram tills igår em, alltså i bara 1 ½ dygn efter operationne. Nu klarar jag mig bra på alvedon. Klart dte fortfarande känns men det blir bara bättre och bättre!!
    Helt klart en överenskomlig smärta, inget du ska hoppa över för att du är rädd för smärtan för det känns bara bättre och bättre för vaje dag. Ondast gör det dag 2 sen är det ingen fara längre, detta är mitt tredje dygn efter op och jag är idag uppe och går lite, kan röra armarna mer nu oxå!

pontiac skrev 2007-09-27 17:12:41 följande:
    jag lixsom,jag tittar gärna om jag får, ska ju själv lägga in ungefär den st bakom muskeln om drygt en månad, lindaj78@msn.com">lindaj78@msn.com gör det sju helvetes ont som bara den så att man bara vill grina och dö eller är det ändå överenskomligt på något vis....
  • RedTopaz
    Jag lixom skrev 2007-09-27 15:42:03 följande:
    Jag har lite före och efter bilder för er som är nyfikna...Lägger dock inte upp dom på sidan utan ni får skicka eran mail i sånna fall...

Jag tittar jättegärna! [email protected]

Ser du mina bilder under känsliga bilder eller vad det nu heter i mitt album? Annars lägger jag till dig så att du ser.

Håller på att slinga håret jag =) Gick hur bra som helst att ha armarna uppe i vädret i olika vinklar o slinga! Svårt att se där bak själv bara..

• Bellahhh
    Jag lixom skrev 2007-09-27 17:23:01 följande:
    Hej tjejen!Nu har jag skickat till dig. Bli inte rädd för sårvätskan på toppen, det kom ut när dränaget togs bort så det är ingen fara i sig!=)Ang värken då..=)Det gör ont när du rör dig.Det känns ibland som att det sitter någon på din bröstkorg elelr att du har tränat bröstmusklerna ett par dagar.Helt klart en smärta du kan leva med, jag åt bara värktabletter fram tills igår em, alltså i bara 1 ½ dygn efter operationne. Nu klarar jag mig bra på alvedon. Klart dte fortfarande känns men det blir bara bättre och bättre!!Helt klart en överenskomlig smärta, inget du ska hoppa över för att du är rädd för smärtan för det känns bara bättre och bättre för vaje dag. Ondast gör det dag 2 sen är det ingen fara längre, detta är mitt tredje dygn efter op och jag är idag uppe och går lite, kan röra armarna mer nu oxå!
    B_E_L_L_I_S@hotmail.com
    Min familj är finast
  • Jag lixom

Nu ska ni ha fått bilderna..

Lite stora bilder, vet inte hur man gör dom mindre... Hoppas ni e bättre på sånt!=)

• Jag lixom

Hej där!

Jorå jag kan se dom!
    Hur kommer det sig att dom är så "inpackade" i bandage?
    Tycker många kirurger banagerar annorlunda, håller ni inte med?
    Vissa lägger bara på en kompress, som typ jag.
    En top bara åå sen kompresser...

Hur mycket la du i?

RedTopaz skrev 2007-09-27 17:28:06 följande:
    Jag tittar jättegärna! karin.undsen@gmail.com">karin.undsen@gmail.com
    Ser du mina bilder under känsliga bilder eller vad det nu heter i mitt album? Annars lägger jag till dig så att du ser.
    Håller på att slinga håret jag =) Gick hur bra som helst att ha armarna uppe i vädret i olika vinklar o slinga! Svårt att se där bak själv bara..
  • Bellahhh
    Jag lixom skrev 2007-09-27 17:31:04 följande:
    Nu ska ni ha fått bilderna..Lite stora bilder, vet inte hur man gör dom mindre... Hoppas ni e bättre på sånt!=)
    assnygga!
    Min familj är finast
  • pontiac
    RedTopaz skrev 2007-09-27 17:28:06 följande:
    Jag tittar jättegärna! karin.undsen@gmail.com">karin.undsen@gmail.com Ser du mina bilder under känsliga bilder eller vad det nu heter i mitt album? Annars lägger jag till dig så att du ser. Håller på att slinga håret jag =) Gick hur bra som helst att ha armarna uppe i vädret i olika vinklar o slinga! Svårt att se där bak själv bara..
    nämen snälla du vila och ta det lugnt, först ute och går och nu slinga håret, hjälp ta det försiktigt bara, vilken girlpower
  • Jag lixom

Tack! =)

Vad glad jag blir!

Jag var först lite orolig för att dom skulle komma för högt upp mot armhålan till lixom, men jag är redan jätte nöjd åå då kommer det ändå bli ännu bättre sen då dom "hängt till sig" osv!

Bellahhh skrev 2007-09-27 17:33:07 följande:
    assnygga!
  • pontiac

jag lixom, åh va sugen jag blev att fixa mina nu faktiskt, det ser ju jättebra ut!! våra boobs ser ungefär likadana ut innan din operation, upplever du att brösten är väldigt svullna??? vart operera du dig, va det gelehallon??

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 2