• jela1982

finns det bävernylon overall till vettit pris?

jag var ute idag och kikade men såg bara pris runt 500kr finns det inte billigare nånstans? har kollat beg med men inte hittat rätt storlek. då jag behöver köpa 2st har jag inte råd men att handla för 500kr/st

tips på billiga overaller tack

• Svar på tråden finns det bävernylon overall till vettit pris?
  • ullis83

vet inte vart du bor,men klädkällaren i göteborg är ganska billiga

• josida

www.ellos.se

De brukar ofta ha erbjudanden och rabatter så att det i slutänden blir lite billigare, t ex 20% rabatt på hela ordern osv..

• cici69

ÖB brukar ha för ca 195:- Kolla där om du har nått nära dig. Coop forum och ica maxi kan oxå ha en del

• Bästamorsan

coop och öb har heljusta bra o snygga till rimligt pris =)
    annars kolla blocket, tradera, FL osv
    finns mycket begagnat som är heljuste och mycket litet använt

• jela1982
    cici69 skrev 2007-08-18 20:26:32 följande:
    ÖB brukar ha för ca 195:- Kolla där om du har nått nära dig. Coop forum och ica maxi kan oxå ha en del
    var på öb idag men dom hade inga inne just nu kanke är tidigt ännu? min dotter har 75/80 i stl och är 1m3år klarar hon sig med stl 86?
  • trollmammsis

ICA MAXI brukar väl ha??

• jela1982
    trollmammsis skrev 2007-08-18 20:45:56 följande:
    ICA MAXI brukar väl ha??
    har inget maxi här öppnar den 22/8 brukar dim sälja kläder? kanske ska vänta till dom öppnar och se om dom har overaller
  • Maggis Nervis
    www.H&M.se har med bävernylon. Vi hade en sån förra säs... Dom var jättebra!
    sen har Gekås i Ullared billiga med!
    Harry Potter and the Deathly Hallows-Det är över nu
  • marie1973

Vi var också runt och letade men vi ville inte betala hur mycket som helst. Kollade på Tradera och hittade en jättefin som var HMs från förra året. Hur fräsch som helst till ett pris under 180 kr inkl porto.

• cici69
    jela1982 skrev 2007-08-18 20:33:36 följande:
    var på öb idag men dom hade inga inne just nu kanke är tidigt ännu? min dotter har 75/80 i stl och är 1m3år klarar hon sig med stl 86?
    Teoretiskt borde det gå bra. Du får nästan hålla den du tänker köpa framför henne och se hur den är i storlek.
  • Maggis Nervis

Köpa för stort är ju inte bra.. Dom ska kunna röra sig med... Dom större stl blir u bredare också iaf i bävernylon..  Så 86 blir nog bra, dom växer inte ur snabbt i den åldern....

• Granbarr

Kapp Ahl har ju fått bra betyg de två senaste åren i Vi föräldrar.
    Dom brukar ju även skicka ut rabattkuponger (25-30%) som jag sparade tills overalldags förra året. Har för mig nypriset då var 499:- så det blev överkomligt.

• trollmammsis
    jela1982 skrev 2007-08-18 20:54:44 följande:
    har inget maxi här öppnar den 22/8 brukar dim sälja kläder? kanske ska vänta till dom öppnar och se om dom har overaller
    ja maxi har kläder, fina dessutom
  • Misha

har ju kolat på ny gammat i sundvall heller den andra vid sunsvallstinig kommer ej i håg namnet

• jela1982

ringde idag på handelshuset heter dom och där kostade dom 199kr så det blir 400kr för 2st och det är ju jätte bra pris. skall dit och kika idag.

om ni hade 2 töser el 2 killar skulle ni köpa lika overall då? el olika färg?

• Maggis Nervis
    jela1982 skrev 2007-08-20 12:12:01 följande:
    ringde idag på handelshuset heter dom och där kostade dom 199kr så det blir 400kr för 2st och det är ju jätte bra pris. skall dit och kika idag. om ni hade 2 töser el 2 killar skulle ni köpa lika overall då? el olika färg?
    Beror på, tror jag skulle köpa olika... För att slippa krångel med dagis o likadana osv... Fast, mina barn klär inte i samma färger så det hade inte varit så svårt för mig...
  • jela1982
    Maggis Nervis skrev 2007-08-20 19:45:30 följande:
    Beror på, tror jag skulle köpa olika... För att slippa krångel med dagis o likadana osv... Fast, mina barn klär inte i samma färger så det hade inte varit så svårt för mig...
    jag köpte iaf lila till båda 2 dom blev så fina fast dom var lite lång i ben och armar men dom har lite att växa i under vintern
Svar på tråden finns det bävernylon overall till vettit pris?