• Anonym (no name)

Har ni berättat för er partner att ni är bi?

Tycker detta är så jobbigt,att inte kunna ventilera sig.Och ännu jobbigare att kära ner mig i nån som jag inte får ha kontakt med pga förhållandet jag redan har.Vad skulle ni gjort?Kontaktat personen ändå(personen vet inte ens att jag gillar "den",men "den" gjorde närmanden)eller lagt allt åt sidan och hoppats på att allt går över?

• Svar på tråden Har ni berättat för er partner att ni är bi?
  • Anonym

Mm, fast min kille fattar det nog inte ändå.
    Knasigt. För honom är det kolugnt om jag är med en annan tjej,
    men en kille då tar det hus i helvetet kan jag säga.

• Anonym (BI)

Jag har berättat att jag är det.
    Då jag aldrig gått hela vägen med en tjej så tycker han att jag ska få testa det någon gång. Fast då vill jag nog ha det som en trekant och det ställer han gärna upp på

• Anonym (BI)

Jag har aldrig skyltat med min sexualitet.
    Jag har haft relationer med både kvinnor och män. Är själv kvinna. Men skulle aldrig acceptera av min partner att jag eller den skulle få va otrogen.. EN PARTNER I TAGET FÖR MIG!!
    Anser att de som tycker det är ok att ha en relation med en man men träffa en tjej endast för sex och att det inte ska räknas som otrohet är ren och skär IDIOTI!! Ett sätt att nervärdera kärlek mellan samma kön!!
    Det är min åsikt i ämnet..

• Jofimiel
    Anonym (BI) skrev 2007-08-19 00:54:22 följande:
    Jag har aldrig skyltat med min sexualitet. Jag har haft relationer med både kvinnor och män. Är själv kvinna. Men skulle aldrig acceptera av min partner att jag eller den skulle få va otrogen.. EN PARTNER I TAGET FÖR MIG!! Anser att de som tycker det är ok att ha en relation med en man men träffa en tjej endast för sex och att det inte ska räknas som otrohet är ren och skär IDIOTI!! Ett sätt att nervärdera kärlek mellan samma kön!! Det är min åsikt i ämnet..
    word!!
    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • flugsvamp

Ja min man vet , men tror inte han tagit det på allvar..

Serkas Mamma
  • Tojje

Jag har aldrig skyltat med min sexualitet. Jag har haft relationer med både kvinnor och män. Är själv kvinna. Men skulle aldrig acceptera av min partner att jag eller den skulle få va otrogen.. EN PARTNER I TAGET FÖR MIG!! Anser att de som tycker det är ok att ha en relation med en man men träffa en tjej endast för sex och att det inte ska räknas som otrohet är ren och skär IDIOTI!! Ett sätt att nervärdera kärlek mellan samma kön!! Det är min åsikt i ämnet..
    AMEN
  • Anonym (bi-et)

Nej inte diret. Fast han vet att jag haft tjej sex en gång...
    Vi snackar tyvärr inte så mycket sex med varandra...

• snarf

Min sambo vet och har inga problem med de. Hon vet att jag aldrig skulle kunna vara med någon annan vare sig de är en annan kvinna eller man. Jag har känslor för en person åt gången och skulle aldrig kunna vara med två. Om jag nu i framtiden vill ha sex med en man så måste jag ta och inse att mitt förhållande är slut eftersom jag fantiserar om andra.

• Fred

Håller med dig, blir alltid lika förvånad.. lixom vad spelar det för roll att man är Bi? man har ju redan en partner?? om det förhållandet tog slut, ja då är det väll intressant vad man har för läggning..

Föringande av homosexuella tycker jag.
Svar på tråden Har ni berättat för er partner att ni är bi?