• Kalle17

Har ni berättat för er partner att ni är bi?

Förstår att du tycker det är jobbigt! Jag har det likadant ingen att prata med detta om ;(
    Vill du får du ventilera till mig.

Sen reser sig håren i nacken...
    VARFÖR får du inte ha kontakt med denna personen????

Menar du att du låter din sambo bestämma vem du ska träffa?
    Snälla du! Det är inte normalt!

Ta dig till en vännina eller någonting sök skydd och fundera på om du ska fortsätta med det förhållandet du är i nu!

Kontakta personen ändå! Nu! Igår! På Stubben!

Varför inte be om att få bo där ett tag, där lär ju inte din nuvarande leta.
    Samtidigt har du chansen att få reda på vad personen tycker!
    Kanske vet personen mer än du anar. Personen kanske faktiskt  dig också men inte gör någonting för att DU är upptagen

Anonym (no name) skrev 2007-08-18 21:52:03 följande

Tycker detta är så jobbigt,att inte kunna ventilera sig.Och ännu jobbigare att kära ner mig i nån som jag inte får ha kontakt med pga förhållandet jag redan har.Vad skulle ni gjort?Kontaktat personen ändå(personen vet inte ens att jag gillar "den",men "den" gjorde närmanden)eller lagt allt åt sidan och hoppats på att allt går över?
  • Kalle17

Till Trådsstartaren!!
    Glömde skriva ett par ganska viktiga saker förut.

"Förstår att du tycker det är jobbigt! Jag har det likadant ingen att prata med detta om ;(
    Vill du får du ventilera till mig."
    Vill du skriva till mig så kommer jag ju givetvis inte att avslöja någonting om vem du är!

Eftersom att jag är ganska hemlig själv så kan jag lova dig att jag kan bevara en hemliget Oskyldig

Den här personen som du inte får umgås med nu.
    Har du umgåtts mycket med denna människa förut så undrar vederbörande
    förmodligen vart du har tagit vägen..

Hör av dig till denna människa och tala om varför du inte hör av dig längre!
    Be den skaffa ett konto här så kan ni ju höras av ändå.
    Utan att din nuvarande vet om det.

I mina öron låter det som att du behöver hjälp att komma ur ditt nuvarande förhållande.
    Får du inte umgås med vem DU vill så är det en varningssignal!!
    Den du bor med nu verkar ha ett kontrollbehov som inte är nyttigt för någon av er.

• Kalle17

TS!!
    Jag kan inte sluta att tänka på dig!!
    Hur gick det har du tagit kontakt med din vän?
    Skäms inte för att du kanske inte har hört av dig på länge utan ta upp kontakten igen!

Om du riskerar att få stryk eller någonting för att du tar kontakt med den vännen så berätta det för vännen på en gång! Tala om för vännen att vännen inte får kontakta dig om inte du talar om att det är "säkert" först.

Jag reagerade på detta "nån som jag inte får ha kontakt med pga förhållandet jag redan  har" Känner igen innebörden på den menigen så väl!
    Har förlorat flera vänninor till män som inte tilllåter dom att ha kontakt med vem som helst.

Det är därför som jag uppmanar dig till att ta kontakt med din vän för jag vet hur det är att vara vännen som undrar Vart tog min vän vägen?, Varför svarar min vän inte på mina kontakt försök?, Vad har jag sagt eller gjort som är fel?
    Jag skulle bli överlycklig om jag fick ett livstecken tillbaka från dessa vänner!!

Återigen skäms inte!!
    Är vännen en vän värd att kalla vän så förstår den!

Kanske vet den redan?

Om det nu är som jag tror att det ligger mera bakom så kommer det kännas mycket bättre när du har berättat för någon om din situation i ditt förhållande.

Är du en av dom som blir misshandlad i förhållandet så kom då ihåg detta!
    Du är värd bättre!
    Inget som du har sagt eller gjort gör att du förtjänar den behandlingen!

Kalle17

• Kalle17

Nej det tycker jag väl inte att det är!
    Är alla inblandade parter informerade och tycker att det är okej så är det väl upp till er!

Lina1979 skrev 2007-09-04 13:35:35 följande:
    Undrar en sak när jag läser era inlägg...Är det otrohet om alla berörda parter är medvetna om vad som försigår och med på det?
  • Kalle17

TS!
    Hur har det gått?

Kalle17 skrev 2007-09-02 13:54:26 följande:
    TS!!Jag kan inte sluta att tänka på dig!!Hur gick det har du tagit kontakt med din vän?Skäms inte för att du kanske inte har hört av dig på länge utan ta upp kontakten igen!Om du riskerar att få stryk eller någonting för att du tar kontakt med den vännen så berätta det för vännen på en gång! Tala om för vännen att vännen inte får kontakta dig om inte du talar om att det är "säkert" först.Jag reagerade på detta "nån som jag inte får ha kontakt med pga förhållandet jag redan  har" Känner igen innebörden på den menigen så väl!Har förlorat flera vänninor till män som inte tilllåter dom att ha kontakt med vem som helst. Det är därför som jag uppmanar dig till att ta kontakt med din vän för jag vet hur det är att vara vännen som undrar Vart tog min vän vägen?, Varför svarar min vän inte på mina kontakt försök?, Vad har jag sagt eller gjort som är fel? Jag skulle bli överlycklig om jag fick ett livstecken tillbaka från dessa vänner!! Återigen skäms inte!! Är vännen en vän värd att kalla vän så förstår den!Kanske vet den redan?Om det nu är som jag tror att det ligger mera bakom så kommer det kännas mycket bättre när du har berättat för någon om din situation i ditt förhållande.Är du en av dom som blir misshandlad i förhållandet så kom då ihåg detta! Du är värd bättre!Inget som du har sagt eller gjort gör att du förtjänar den behandlingen!Kalle17
Svar på tråden Har ni berättat för er partner att ni är bi?