• Anonym

Svart=Stor Kuk?

Har alltid undrat om det är så att svarta killar har större könsorgan än vita.
    Eller om det bara är en gammal myt.

Någon som har lite erfarenhet?

• Svar på tråden Svart=Stor Kuk?
  • Anonym (Ch)
    Anonym (studerat) skrev 2007-08-19 18:08:52 följande:
    Enligt min helt ovetenskapliga privatstudie har* engelsmän stora o spänstiga och är rätt häftiga i sängen (men tar illa vid sig om man är för lekfull)* finnar störst, är medium kunniga men också några av mina allra bästa ligg * nyazeeländare stora men mjuka, men har bra fantasi så det blir bra ändå* svennar medium och kan vara både duktiga o asdåliga på att använda den* svarta har små/medium o är jättedåliga i sängen* aseater har små men kan läras upp till riktigt bra älskare* nordafrikaner har stora o är j-gt duktiga på att använda den* iranier har medium stora o har ingen fantasiSom ni alla fattar har jag ännu för lite material för den STORA studien som omfattar alla raser och nationaliteter. Tyvärr är jag i ett fast förhållande så min studie ligger (!!) i träda och där får den stanna hoppas jag. Men materialinsamlandet var inte så pjåkig uppgift....
    Har du studerat 100 av varje i dessa nationaliteter då eller? Skrattande Eller är det bara 1 och du tror dig veta att alla är lika? *garv*

Självklart är det en myt..
  • Anonym (Nöjd)

Studerat, där ser man, empiri när den är som bäst .
    Då vill jag bara invända att min asiat kunde sin sak redan från början och var t.o.m. lite kinky (d.v.s. hade avancerat till överkursen långt före mig).
    Inte fel med en senigt muskulös man med långt svallande svart hår, övernaturligt vackert ansikte och dessutom rejäla doningar. Man tackar .

• Eros Light Love
    Anonym skrev 2007-08-19 19:31:17 följande:
    jahapp,,,enligt min erfarenhet så har iranier jätteballar men är verkligen fantasilösa!De tror det räcker att vifta med storpåken så var det klart. Säkert impar de one night stands, men i ett förhållande i längden så blir det jävligt tråkigt!!!
    Har även haft sex med en man från asien och han hade lagom stor och blev en superduktig älskare efter lång övning
    Självklart har iranier jätteballar! Tummen upp*

Svarta har större kukar i allmänhet, ja. Även om jag inte hade särskillt mycket mindre (oftast större) än mina gambianpolare.
  • Anonym (hejohå)

Kan säga så här att ärligt talat, så har VARENDA jag menar VARENDA svart jag haft sex med har haft stora kukar. Kanske bara var tur vad vet jag..

• Anonym (lillfinger)

Mulatten jag fick till det med, kan då även berätta att han var bland det vackraste,snyggaste jag hade sett, var inte mkt att hänga i julgranen. Uch,det va så pinsamt!
    Tänk er själva att bara ligga där och knappt känna att han va i en, låg och bet mig i läppen och då kan jag även nämna att jag fejkade som aldrig förr, för att han skulle bli klar!Och då är man inte stor som en garageport där nere heller. Nej,det tog tre sekunder sen va det klart. Tack gode gud för det!

• Eros Light Love

Anonym (lillfinger) skrev 2007-08-19 20:24:59 följande:

Mulatten jag fick till det med, kan då även berätta att han var bland det vackraste,snyggaste jag hade sett, var inte mkt att hänga i julgranen. Uch,det va så pinsamt! Tänk er själva att bara ligga där och knappt känna att han va i en, låg och bet mig i läppen och då kan jag även nämna att jag fejkade som aldrig förr, för att han skulle bli klar!Och då är man inte stor som en garageport där nere heller. Nej,det tog tre sekunder sen va det klart. Tack gode gud för det!
    Hahaha!
  • Anonym (2 av 3)

har haft nöjet att sexa med 3 svarta killar.
    2 av 3 hade variant större. den tredje hade ganska liten tror jag...

• Eros Light Love

Någon som sett japaner i sänghalmen? om vi säger såhär, en man med 5 cm kuk och någon enstaka centimeter i omkrets hade aldrig haft en karriär i västvärlden xD

• Erasmus

Eros Light Love skrev 2007-08-19 20:44:30 följande:

Någon som sett japaner i sänghalmen? om vi säger såhär, en man med 5 cm kuk och någon enstaka centimeter i omkrets hade aldrig haft en karriär i västvärlden xD
    Har säkert sett hundratals japanska sexklipp men aldrig en hyfsat stor penis i dessa klipp. I regel syns knappt kuken för allt pubishår.
Svar på tråden Svart=Stor Kuk?