Svart=Stor Kuk?
Har alltid undrat om det är så att svarta killar har större könsorgan än vita.
Eller om det bara är en gammal myt.
Någon som har lite erfarenhet?
Har alltid undrat om det är så att svarta killar har större könsorgan än vita.
Eller om det bara är en gammal myt.
Någon som har lite erfarenhet?
Studerat, där ser man, empiri när den är som bäst .
Då vill jag bara invända att min asiat kunde sin sak redan från början och var t.o.m. lite kinky (d.v.s. hade avancerat till överkursen långt före mig).
Inte fel med en senigt muskulös man med långt svallande svart hår, övernaturligt vackert ansikte och dessutom rejäla doningar. Man tackar .
Kan säga så här att ärligt talat, så har VARENDA jag menar VARENDA svart jag haft sex med har haft stora kukar. Kanske bara var tur vad vet jag..
Mulatten jag fick till det med, kan då även berätta att han var bland det vackraste,snyggaste jag hade sett, var inte mkt att hänga i julgranen. Uch,det va så pinsamt!
Tänk er själva att bara ligga där och knappt känna att han va i en, låg och bet mig i läppen och då kan jag även nämna att jag fejkade som aldrig förr, för att han skulle bli klar!Och då är man inte stor som en garageport där nere heller. Nej,det tog tre sekunder sen va det klart. Tack gode gud för det!
Anonym (lillfinger) skrev 2007-08-19 20:24:59 följande:
Så...
har haft nöjet att sexa med 3 svarta killar.
2 av 3 hade variant större. den tredje hade ganska liten tror jag...
Någon som sett japaner i sänghalmen? om vi säger såhär, en man med 5 cm kuk och någon enstaka centimeter i omkrets hade aldrig haft en karriär i västvärlden xD
Eros Light Love skrev 2007-08-19 20:44:30 följande: