• lillajag82

Någon som började sin förlossning med "teckenblödning"?

Aj aj aj..har så ont mellan varven nu..inget regelbundet men det har kommit rätt starka värkar värkar sen tidigt i morse (vid 5 typ)..och nu när jag gick på toa så hade jag fått lite brunblandad flytning..inget färskt blod! Jag vet att jag är öppen 2,5 cm..det konstaterades för en vecka sedan! Kan det vara livmodertappen som öppnar sig nu?? Och jag har så ont ibland så jag inte kan göra något..knappt prata..
    Jag är BF+5 idag...

• Svar på tråden Någon som började sin förlossning med "teckenblödning"?
  • Marleen

låter deffenitivt som om du e igånr... dax att vila ite nu i äta lite skulle jag ge som råd...

• Jenny28

jepp, min förlossning startade med att jag började få slemmiga rosa flytningar på natten vid 3 tiden os en vid 13 dagen efter började värkarna. Hade då haft jobbiga förvärkar ett par dygn innan.

Tror att de rosa/blodiga flytningar är det säkraste sättet att det är på G, förutom vattnet går då..

Lycka till"!

• lillajag82

Wow..så glad jag blir nu..!!..Längtar ju efter min lilla bebis nu ju..hoppas han kommer inatt..jag e så trött på denna eviga väntan..

• Jenny28

lillajag: jag förstår hur du känne rdig!
    Hoppas dina värkar blir regelbundna snart? hur långt har du emellan? Har du ringt förlossningen?

• lillajag82

I gång var 15:e minut ungefär..har inte ringt än..hoppas det kommer tätare snart så jag kan ringa..

• pyretina

För mig så började med teckenblödning och slemproppen kom i omgångar, fick teckenblödningen 2-3 ggr(en per dag) innan värkarna satte igång ordentligt..

Håller med ovanstående... Låter som att de är på g Skrattande...

Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • lillajag82

Känns seeeegt när det hållt på så här länge..bara det inte avstannar som det gjorde i torsdags..då hade jag värkarbete i 12 timmar med..sen lagom till jag kom upp på förlossningen slutade det..booooring..*suck*

• lillajag82
    pyretina skrev 2007-08-19 17:19:43 följande:
    För mig så började med teckenblödning och slemproppen kom i omgångar, fick teckenblödningen 2-3 ggr(en per dag) innan värkarna satte igång ordentligt..Håller med ovanstående... Låter som att de är på g ...
    Yup..min slemmis gick för ca 5 dagar sen..riktigt ordentligt dessutom..
  • pyretina
    lillajag82 skrev 2007-08-19 17:19:53 följande:
    Känns seeeegt när det hållt på så här länge..bara det inte avstannar som det gjorde i torsdags..då hade jag värkarbete i 12 timmar med..sen lagom till jag kom upp på förlossningen slutade det..booooring..*suck*
    Har du testat med att ligga i badet ett tag?? Kan hjälpa till..
    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • lillajag82

Nix..jag var osäker på om det är bra? Fått för mig att man då får upp en massa "skit" ...löjliga tankar ..tack för tipset..det ska jag testa ikväll.. ..

Svar på tråden Någon som började sin förlossning med "teckenblödning"?