kejsarsnit och stjärntecken.. :-)
Jag har en liten fundering som MÅNGA kommer tycka är OT och lite löjlig men jag frågar ändå
Ang astologi och stjärntecken tillhörlighet vid KS...
Om man nu är beräknad t ex nyårsafton och då STENBOCKENS stjärntecken och så får man ett planerat snitt låt säga runt 16 dec dvs SKYTTENS tecken - vilket stjärntecken ÄR då barnet egentligen?
förstår ni mitt tänk? jag menar den dagen barnet föds "av sig självt" e ju den dag som vi räkanr som vår födelsedag och det är den dagen "det är menat" att barnet ska komam till världen oavsett BF datumet....
men om man nu gör ett planerat kejsarsnitt så har man på ngt sätt själv bestämt det datumet utan att vänta ut den dagen som bebisen egentligen vill födas på...
haha, låter som värsta onödiga frågan men vi hade en diskussion om det här några vänner o jag då vi på skoj satt o läste i olika astrologiböcker och började fundera på om horoskopet för den personen blir "riktigt" då...
NI som tycker att det är ett urlöjligt inlägg och som inte har ngt intresse i astrologi i öht behöver inte svara - det är inte er jag frågar
Ha en bra dag allihopa!