• sjuttio

*Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden.

Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden. Jag undrar när tröttheten gick över för er?

• Svar på tråden *Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden.
  • Setta

Hej
    Jag är i v32 och är fortfarande trött....

• Kalina

Tror det gick över runt v. 10 nångång för mig.

• anne82

är fortfarande trött är i v.21

• LillaMilou

Jag var trött tills jag började med järntabletter i v. 14, då gick det över.

• Ozzie

Jag var också trött tills jag började med järntabletter.
    Har sedan varit trött periodvis under graviditeten.

• anne82

har hb på 140 men ändå trött..

• Tumme Lisa

Min trötthet försvann i v12-13

• abris

är i v 39+2 och är tröttare än någonsin, har blivit mer trött på slutet men det har väl sina skäl.....va knappt trött alls förut....

• adrenalin

jag är i v. 10 och jag har precis börjat bli extremt trött.. så jag antar att det inte kommer sluta på ett tag (men jag hoppas)

• Kami74

Alla graviditeter har jag varit trött...hela graviditeterna

• Giana

Min trötthet försvann runt v 14-15, otroligt skönt att vara pigg igen! (nu i v 27

• Boadicea76

Är nu i v 27+4 och är fprtf trött... inte lika mkt längre, men ändå trött. Riktigt illa var det till för en eller två veckor sen.

• Legally Blonde

Jag var konstant trott fram till vecka 13-14 nanting. At jarntabletter hela tiden sa det var inte jarnbrist som var orsaken. Har varit superpigg och matt superbra fran vecka 14 och fram tills nu i vecka 30 - nu kanner jag att jag borjar bli sadar forlamande trott igen... men nu ar det ju snaaart over!

• Bessie

Var komatrött första 3-4 månaderna, sen var jag pigg hela mellantiden. Nu är jag i v 34 och börjar bli trött igen, men mer trött efter ansträngning, inte så förlamande trött som jag var i början.

• Havanna

....jag undrade oxå hur länge man ska vara trött...jag är i vecka 10 och är fortfarande jättetrött! Har varit det sedan jag testade +!

• Missy

Var trött till vecka 12 eller så. Var jättetrött i början. Sen gick det över, har blivit lite tröttare igen nu de senaste veckorna är i vecka 26. Men nu är jag inte alls lika trött som i början. Jag äter också järntabletter, kan ha hända att det gjort mig lite piggare.

Svar på tråden *Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden.