*Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden.
Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden. Jag undrar när tröttheten gick över för er?
Jag är i vecka 9 och är jättetrött hela tiden. Jag undrar när tröttheten gick över för er?
Hej
Jag är i v32 och är fortfarande trött....
Tror det gick över runt v. 10 nångång för mig.
är fortfarande trött är i v.21
Jag var trött tills jag började med järntabletter i v. 14, då gick det över.
Hmmm, det var vär runt v12-14 som det gick över, minns tyvärr inte mer exakt
Jag var också trött tills jag började med järntabletter.
Har sedan varit trött periodvis under graviditeten.
har hb på 140 men ändå trött..
Min trötthet försvann i v12-13
Säger precis som Setta
är i v 39+2 och är tröttare än någonsin, har blivit mer trött på slutet men det har väl sina skäl.....va knappt trött alls förut....
jag är i v. 10 och jag har precis börjat bli extremt trött.. så jag antar att det inte kommer sluta på ett tag (men jag hoppas)
Alla graviditeter har jag varit trött...hela graviditeterna
Min trötthet försvann runt v 14-15, otroligt skönt att vara pigg igen! (nu i v 27
Är nu i v 27+4 och är fprtf trött... inte lika mkt längre, men ändå trött. Riktigt illa var det till för en eller två veckor sen.
Jag var konstant trott fram till vecka 13-14 nanting. At jarntabletter hela tiden sa det var inte jarnbrist som var orsaken. Har varit superpigg och matt superbra fran vecka 14 och fram tills nu i vecka 30 - nu kanner jag att jag borjar bli sadar forlamande trott igen... men nu ar det ju snaaart over!
Var komatrött första 3-4 månaderna, sen var jag pigg hela mellantiden. Nu är jag i v 34 och börjar bli trött igen, men mer trött efter ansträngning, inte så förlamande trött som jag var i början.
....jag undrade oxå hur länge man ska vara trött...jag är i vecka 10 och är fortfarande jättetrött! Har varit det sedan jag testade +!
Var trött till vecka 12 eller så. Var jättetrött i början. Sen gick det över, har blivit lite tröttare igen nu de senaste veckorna är i vecka 26. Men nu är jag inte alls lika trött som i början. Jag äter också järntabletter, kan ha hända att det gjort mig lite piggare.