• Dino78

Inloggning Swedbank går inte, nån som har samma problem?

Min dosa börjar bli lite gammal så jag ser inte riktigt siffrorna men jag har testat med alla möjliga svarskoder ochd et går inte. Tröttnade och tänkte att då loggar jag in på sambons och för sen över pengar till honom men det gick inte det heller.
    Är det jag som är totalt dum i huvudet eller är det fel på sidan?

Det enda som står är att inloggningen har misslyckats för att personnumret är fel eller svarskoden är fel.
    Och jag anger ju rätt personnummer och svarskod!

DIF i själ och hjärta
  • Svar på tråden Inloggning Swedbank går inte, nån som har samma problem?
  • kaksmulan

Jag gissar på att du behöver byta ut dosan! Det är ju omöjligt att gissa rätt siffror...
    Det var helt ok för mig att logga in så det är inte fel på sidan...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Myran 08

För mig gick det hur bra som helst. Kanske dags att byta dosa? Eller så kanske det är batteriet som börjar ta slut.

• Dino78

Men sambons fungerar ju inte heller. Blir exakt samma sak där och den dosan är helt ny. Så det har ju inte med det att göra?

DIF i själ och hjärta
  • Black pearl

Nemas problemas.Loggade nyss in på Swdbank utan problem

• Dino78

Bytte batteriet men det gick inte heller och då testade jag som sagt sambons helt nya dosa som bara använts en enda gång. Fungerar inte. Fattar inte vad som är fel.

DIF i själ och hjärta
  • Myran 08

Säker på att du skrivit av koden rätt? Ibland blir det så när jag är för snabb eller inte tittar ordentligt.

• Dino78

jag har testat typ 10 gånger...Väntat i några minuter för att nästa kod ska komma upp och testat 10 gånger på den...kollat så inte num lock är intryckt...fattar inte alls varför det inte går! Måste ju betala räkningar idag!

DIF i själ och hjärta
  • raspberryrevolution

man kan väl bara försöka tre ggr och sen spärras det om man tryckt fel... har jag för mig...

• Black pearl
    raspberryrevolution skrev 2007-08-21 14:00:42 följande:
    man kan väl bara försöka tre ggr och sen spärras det om man tryckt fel... har jag för mig...
    Stämmer 3 försök sedan spärras inloggningsdosan.
Svar på tråden Inloggning Swedbank går inte, nån som har samma problem?