Inlägg från: S u n s h i n e |Visa alla inlägg
  • S u n s h i n e

Modifast!?!?

Miss Emelie, oroa dig inte, det där verkar vara vanligt. Jag gick upp 0,1 kg en dag och jag blev också förvånad. Jag hade inte druckit så mycket vatten dagen innan, så jag antar att det berodde på det. Kämpa på, det blir nog minus snart igen!

• S u n s h i n e

Sammanlagt har jag blivit av med 5,4 kg. Jag vill inte väga mig varje dag men det är sååå svårt att låta bli.
    Hur mycket har du gått ner Misery?

• S u n s h i n e

Idag, efter två veckor, visade vågen -6,7 kg. Jag är sååå glad!

Hur går det för er andra? Hur mycket har du gått ner Misery? Och vira84, fortsätter du gå ner i vikt trots att du har börjat äta?

• S u n s h i n e

Hur går det för er tjejer?

• S u n s h i n e

Misery, det där verkar vara vanligt och helt normalt(?) Jag har under hela min tredje vecka gått upp och ner med 0,1 kg. Men jag vet inte vad det beror på, kan det vara platå redan? Det är inte så kul men jag antar att det går över.
    Min stora mät- och vägdag är imorgon, spännande!

• S u n s h i n e

jo, det går rätt bra. Det har gått tre veckor nu, och 7 kg är borta. Lite tråkigt att det inte har hänt så mycket på vågen den senaste veckan bara, men jag antar att det går över. Hur går det för dig? Hur mycket har du blivit av med?

• S u n s h i n e

Hej Misery!

Här går det bara bra, det är verkligen inte svårt längre. Borde motionera lite oftare bara.

Krya på dig! Låter inte kul med förkylning och ont i halsen.

• S u n s h i n e

Självklart är du inte ensam, jag är ju fortfarande Modifastare :)
    4 veckor avklarade, 8 veckor kvar.

Hur går det för dig? Hur mycket har du gått ner?

• S u n s h i n e

Jo, det går ganska bra, jag mår väldigt bra så 8 veckor till blir inga problem. Var på Body Pump idag och det gick bra, trodde inte jag skulle orka så mycket innan men där hade jag fel:) Vikten går neråt men i snigelfart. Hur känner du dig? Cyklar du fortfarande?

• S u n s h i n e

Grattis! Hur mycket har du gått ner totalt?

• S u n s h i n e

Det går bra för mig också, igår var det lite jobbigt för jag var så sugen på mat men jag klarade mig, totalt har jag gått ner 9,7 kg. Det börjar kännas på kläderna nu, kan knappt använda mina byxor som jag använde förut :D
    Känner du också någon skillnad?

• S u n s h i n e

Idag var det vägdag och totalt -10 kg på exakt 5 veckor, känns bra även om det har gått segt vissa gånger.

• S u n s h i n e

Jag har fått med instruktioner, och det står på deras hemsida också. Efter pulverpeioden kör man upptrappning i några veckor och man ska äta enligt tallriksmodellen.

Det är bara under första veckan som man känner av hungern, sedan går det över och det blir lättare och lättare för varje dag som går.

Lycka till!

Svar på tråden Modifast!?!?