• Agnes mamma

Långt hår?!

Jag har nu äntligen bestämt mig för att jag ska ha långt hår. har aldrig haft så där superlångt så det är lite nervöst men det blir att jag får göra en hårförlängning då.

Men jag tänkte mig att kunde ha lite kortare där fram och längre bak som är klippt som ett V. Tror ni att det blir snyggt? Hoppas det iaf . Eller så skiter jag i att klippa det som ett V men det ska vara kortare där fram och längre bak.

Hoppas att jag passar i det för det är väldigt nervöst

• Svar på tråden Långt hår?!
  • Agnes mamma

Snälla e det nån som har ett förslag??

• Rosana

Nu har jag kikat in i dtt fotogalleri. jag tror att du kommer att bli superfin i långt hår! Lite etappklippt skulle nog passa, såsom du är inne på själv. Men kanske mer etapper i "hela håret" än V-klippning? Så svårt att förklara hur jag menar!!! Inte kommer jag på nån kändis just nu heller, som har det som jag menar! I vartfall så tror jag att det kommer att bli så läckert på dig med lite hårförlängning!

• Kristin24

Det bästa är ju att rådfråga din frisör, en del frisörsalonger har ett dataprogram där man kan kolla hur man skulle se ut i olika frisyrer.

Är väl bara att testa en långhårig peruk så ser du på ett ungefär hur det kommer bli.
    Finns ju även en mängd olika hårförlägningar att välja bland.

Det är fint om det är lite rundat nedtill, ett V tycker jag ser mer slitet o ovårdat ut på ngt sätt.  Men alla passar som sagt i olika.

Go och glad Kexchoklad
  • Sara1987

Jag tror de kan vara jättte snyggt. Har själv haft hårförlängning i ca 2,5 år. Trivs kanon i det. Är en helt annan känsla.. Som du ser på min bild tex, jag har egentligen hår till axlarna. Ser jätte naturligt ut :)

Sen finns de ju en del missar också, ska du göra en hårförlängning.. gör en ordentlig! Jag har haft lite olika typer.. och en del har bara lossnat och gått av. Använd dig utav hår från gocciani. En frisör som gör hårförlängningar och inte använder gocciani är INTE seriös. Jag betalar 3000 för 100 slingor. Det sitter i hur länge du vill, men man bör flytta upp fästerna efter ca 4 månader.

• Agnes mamma

Tack snälla för era svar. jag har lagt in en bild till på mig som kanske är lite lättare att se på

• Kristin24

Mamman i  serien  "The war at home" har snygg frisyr, om det bara var lite tjockare. Är etapp klippt med lite lockar i, etappen börjar ganska långt upp. En bra frisyr för att "dölja" din hårförlängning.

Go och glad Kexchoklad
  • lia76

det blir snyggare med ett U så det inte blir så tvärklippt som ett V

Själv har jag etappklippning...
    Håret är långt men det blir kortare längre upp (om du förstår hur jag menar)
    och jag har oxå typ U format på håret...
    Kort fram och längre bak...
    Och en uppklippt

Mitt hår når ner till rumpan (inga förlängningar, utan spart)
    har haft långt hår i flera år, men jag funderar på att klippa mej kort
    Det kortaste jag haft äe page och det är längesedan, men skulle vilja ha page men uppklippt så det blir så här härligt spretigt som vissa har

Denna frisyr skulle jag oxå kunna tänka mej att ha:

Hon heter Liz Lieu... Finns fler bilder i mitt galleri under frisyr

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • Agnes mamma

Henrik31

Ja hon som man ser bakifrån

Själv så är jag lite trött på etappklippningar eftersom jag alltid har haft det innan, men för att det inte ska ser så platt ut ochy tråkdigt så har jag valt det. men jag skulle vilja ha en frisyr med volym och att det se tjockt ut från början.

Svar på tråden Långt hår?!