• Svar på tråden Ung mamma, tråd 6
  • NathalieAndersson

valkyrian; HUr funkar det än så länge då? Med jobb och skola?

• valkyrian

ilgott---> Ärligt så funkar det inte 100 just nu, men det beror på att jag tog lite extrajobb (en jobbkamrat behövde VERKLIGEN vara ledig), så det blir ingen ledighet, Saga blir ledssen. Så imorrn tänkte jag vara hemma och ta hand om henne, kanske åka till skolan och hämta lite plugg bara. Tror jag kan få detta att funka helt OK faktiskt.

• princess of hearts

Hej på er! Jag antar att jag hör hemma i den här tråden. Är nitton och fick mitt första barn för snart 6 veckor sedan.

• Februarii
    princess of hearts skrev 2007-09-26 14:29:18 följande:
    Hej på er! Jag antar att jag hör hemma i den här tråden. Är nitton och fick mitt första barn för snart 6 veckor sedan.

Välkommen! Fan vad sött namn du valt!
    Mamma till Ida och har en liten Jonathan i magen BF071019
  • NathalieAndersson

valkyiran; Okej

Hur är det nu då?

*¨`·» Liam 060228
  • valkyrian

Oh vilken död tråd =)

ilgott--> Jo livet är stressigt värre, men vi glömmer inte bort att leva iaf. Är glad över att det är höst och bara två månader tills julstöket börjar :)

Hur är det med alla ?

• idacathrine

Jag vill också vara med!
    Fast jag är ju iofs inte mamma förrän om en månad...

:)

• valkyrian
    idacathrine skrev 2007-10-01 23:37:06 följande:
    Jag vill också vara med!Fast jag är ju iofs inte mamma förrän om en månad...:)
    Är du väl, du har ju en bebis, fast i dig :) Men självklart, välkommen!
  • idacathrine
    valkyrian skrev 2007-10-01 23:38:11 följande:
    Är du väl, du har ju en bebis, fast i dig :) Men självklart, välkommen!
    Det är sant. Men den här väntan börjar bli olidlig nu... Jag längtar som en galning, så sjukt nyfiken.

Din dotter är så himla söt! Måste bara få säga det. :)
  • valkyrian

Tack :) Det tycker jag med att hon är Räcka ut tungan

Ja, jag vet hur jobbigt det var mot slutet då varje dag var som en vecka. Önskar att jag hade varit mer avkopplad, det är ganska skönt när dom ligger i magen, då vet man precis var dom är och att de är trygga :) Men men, det är inte så långt kvar för dig nu!

Tog du studenten nu i somras ?

idacathrine skrev 2007-10-01 23:41:47 följande:
    Det är sant. Men den här väntan börjar bli olidlig nu... Jag längtar som en galning, så sjukt nyfiken. Din dotter är så himla söt! Måste bara få säga det. :)
Svar på tråden Ung mamma, tråd 6