• miccann

För mycket fostervatten?

hej... en till som dom misstänker har förmycket fostervatten, skall till östra på ul nu på månadag och är jättenervös...
    är i v 36 nu och hade ett sf mått på 36...

• miccann

nath: varför ska du till narkosläkaren!?*?

• miccann

jaha okej.. inte så långt kvar nu, jag läängtar som en tok och ska man nu på massa kontroller och ul så önskar jag att hon kunde komma ut lite tidigare....
    Man blir väldigt orolig när man inte vet vad som pågår inne i magen, men ska ju iaf på ul på måndag.. är såå nervös...=(

• miccann

asså vad spännande, kanske bebis på gång..=) vilken vecka är du i!??

• miccann

theresen: När jag var i v 34 hade jag sf 33 tror jag, och nu i v 36 låg det på 36.. Jag hoppas att det inte är något allvarligt, men är jättenervös inför måndagen. kan ju glädja mig med att hon lever iaf..sparkar som aldrig förr, gott med mycket plats..;O) Själv har jag inga känningar/förvärkar.. knappt att jag har fått sammandragningar, kommit den senaste dagen men inget mer... önskar bara tiden kan gå snabbt och min lilla tös kan komma ut..läängtar...

• miccann

hej alla..
    var på östra idag och mätte fostervattenmängden och det ser normalt ut.. en sån lättnad när man kom ut ifrån rummet och visste att allt var bra med lilltjejen därinne..=)
    hoppas inte man får vara med om det igen..=)

• miccann

hur mår ni tjejer!?? känns det att det börjar närma sig!???
    har pirr i magen hela tiden..=)

Svar på tråden För mycket fostervatten?