Inlägg från: Minipiglet |Visa alla inlägg
  • Minipiglet

Ge mej din!!!!!!

Jag vill läsa din blogg!!! Så släng in en länk till den här

Har du någon annan blogg som du bara avgudar? Släng in en länk till den också!

• Svar på tråden Ge mej din!!!!!!
  • Minipiglet

Jag kikar bara in & tackar för era bloggar, samtidigt som jag tipsar om den här: www.jobbigakunder.blogg.se

Jätterolig :o)

Och mitt inlägg idag handlar om följande

Min present som jag köpte till mej själv. Om ironi. Om jobb. Och om skillnaden på kabeltv & digitaltv. Om marknadsundersökningar & om min mycket glamouriga vardag! Enjoy!

• Minipiglet

Tjeixen alla underbara bloggare :O)...Kom på att det var längesen jag skrev nåt här nu, men jag är minsann inne & tjuvkikar i era bloggar lite då och då ;o)...Idag har jag hunnit slänga upp en hel del inlägg i min...bl.a en liten tävling där vinnaren kommer få en goodiebag emskickad på posten...så in med er & svara på mina (ganska) simpla frågor...så kanske goodiebagen blir din om en vecka!

• Minipiglet

Hej allihopa! Nu behöver jag eran hjälp! Har ändrat typsnitt header & rubrikfärg..och jag vill att ni ska säga vad ni tycker :o)...tack på förhand! kram

• Minipiglet
    vaniljvisp skrev 2007-10-31 11:29:27 följande:
    Tyckte din blogg va fin, gilla typsnittet jätte mkt! Men jag hade nog ändrat färgen på headern lr ngt annat i bloggen... tycker att de e lite många variationer på rosa nu.. men de e jag Här e min blogg: jagomittliv.blogg.se
    Haha, jag vet! Nog för att jag gillar rosa, men jag skulle vilja fixa till den rosa färgen som är i menyvalet...det är, som du säger, för många nyanser. men jag fixade & trixade så länge med typsnittet & headern & allt igår, så jag had eingen ork till att fixa färgerna...haha. Så jag låter dte vara ett tag. För trots allt så älskar jag den färgen, så jag får väl låta det vara en del av min "blogg-personlighet" ;o)...
  • Minipiglet

Ha! Idag lyckades jag få in ett filmklipp på ingen mindre än mej, när min sambo försökte ta ett kort med nya kameran...:o)...Enjoy!

• Minipiglet

Kolla in min knasiga kissekatt som bara måste ut på balkongen...vilket hon visar tydligt med hööööga mjaumjaumjau!!!

• Minipiglet

Hejhopp kära bloggvänner :o)!!...Idag har jag gjort nåt modigt...jag slängde in en video när jag sjunger till min älskade pappa på farsdag...

Haha...lkika in vettja! ;o)

Kram på er & tack för härlig läsning!

Svar på tråden Ge mej din!!!!!!