Ge mej din!!!!!!
Jag vill läsa din blogg!!! Så släng in en länk till den här
Har du någon annan blogg som du bara avgudar? Släng in en länk till den också!
Jag vill läsa din blogg!!! Så släng in en länk till den här
Har du någon annan blogg som du bara avgudar? Släng in en länk till den också!
Tack så mycket
...Var inne & kikade i bägge
...Roliga!
Tack för alla tips
...ska genast ta mej in & läsa så mycket jag bara orkar ![]()
Jag kikar bara in & tackar för era bloggar, samtidigt som jag tipsar om den här: www.jobbigakunder.blogg.se
Jätterolig :o)
Och mitt inlägg idag handlar om följande
Min present som jag köpte till mej själv. Om ironi. Om jobb. Och om skillnaden på kabeltv & digitaltv. Om marknadsundersökningar & om min mycket glamouriga vardag! Enjoy!
Tjeixen alla underbara bloggare :O)...Kom på att det var längesen jag skrev nåt här nu, men jag är minsann inne & tjuvkikar i era bloggar lite då och då ;o)...Idag har jag hunnit slänga upp en hel del inlägg i min...bl.a en liten tävling där vinnaren kommer få en goodiebag emskickad på posten...så in med er & svara på mina (ganska) simpla frågor...så kanske goodiebagen blir din om en vecka!
Hej allihopa! Nu behöver jag eran hjälp! Har ändrat typsnitt header & rubrikfärg..och jag vill att ni ska säga vad ni tycker :o)...tack på förhand! kram
Ha! Idag lyckades jag få in ett filmklipp på ingen mindre än mej, när min sambo försökte ta ett kort med nya kameran...:o)...Enjoy!
Kolla in min knasiga kissekatt som bara måste ut på balkongen...vilket hon visar tydligt med hööööga mjaumjaumjau!!!
Hejhopp kära bloggvänner :o)!!...Idag har jag gjort nåt modigt...jag slängde in en video när jag sjunger till min älskade pappa på farsdag...
Haha...lkika in vettja! ;o)
Kram på er & tack för härlig läsning!