Ge mej din!!!!!!
´Dagens blogg handlar om att jag ÄNTLIGEN är hemma med vårt lilla Sessa!!
www.nogg.se/annikaochmats
´Dagens blogg handlar om att jag ÄNTLIGEN är hemma med vårt lilla Sessa!!
Bloggen handlar idag om den INTE morgonpigga familjen, trots att en bebis numera tillhör den...
Och om kroppens förfall efter en förlossning och graviditet..
Dagens blogg handlar om en ENORM längtan efter shopping...
Dagens blogg handlar om att jag numera provat på att vara den ständigt portabla snuttmaskinen…
Dagens blogg är den första på några dagar och avhandlar hela helgen… Närmare bestämt fredagens mys med gubben, kroppen som liknar en jelloklump, den enormt krångliga blöjdjungeln och givetvis om att Sessan nu har fått sin första handväska! www.nogg.se/annikaochmats
Dagens blogg handlar om vår enormt, gudomligt söta bajsmaskin
dagens blogg handlar om Fru deppig...
Dagens blogg handlar om snoriga gröna marsgubbar och om lilla Sessan som blivit smíttad av dem...
Sömn, ge mig lite sömn, nej förlåt ge mig hinkvis med sömn!
Ja dagens blogg handlar helt enkelt om sömnbrist...
Har idag bloggat om facebook... om hur bisart det livet är och hur mycket jag UPPSKATTAR riktiga vänner!
Dagens blogg handlar om hur friden åter kom till vårt hem i samma stund som vi köpte NÄSFRIDAN
Och om några saker som gör livet som spädbarnsmamma så mycket smidigare, behagligare och effektivare...
Dagens blogg handlar helt enkelt om hur fåfäng man är...
Vad gör man helt enkelt inte för sin Älskling??!
Sanningen om mig helt enkelt
Kvällens/nattens bloggar handlar om vilket trauma min Sessa kan ha fått för livet av att bli kallad för Pappas köttbulle
Kvällens blogg handlar om T A N T V A R N I N G
Nu när jag går här hemma hela dagarna och har ganska så långtråkigt, så kom jag på den geniala ideén at ta fram ett tantvarningstest, vilket jag givetvis satt igång med på en gång! Och så där lagom mellan två matningar av söta Sessan blev jag klar!
Den ligger nu ute på dagens blogg, gå gärna in och kika och testa dig själv, så att du vet om du ligger i farozonen eller ej ![]()
För VEM vill vara en TANT??! Inte jag i alla fall ![]()
Lämna gärna en kommentar om vilket resultat du fick, men är ju inte nyfiken för inte liksom ![]()
Nu finns det ett nytt test på bloggen, för att ta reda på hur många GUBBVARNINGSPOÄNG din kille/make har
Dagens blogg handlar om livet när man är 5 v gammal, om husvisning och om att prestationsångesten över julen börjar smyga sig på…
Dagens blogg är ARG, kanske för att jag just nu är ruskigt arg själv... jäkla bröst....
Ja dagens blogg handlar om ömheten i bröstet, hus försäljningen och om att budet nu är lagt…