Inlägg från: mammakölhed |Visa alla inlägg
  • mammakölhed

ikea-tråden

Jag gillar IKEA skarpt så jag lägger tråden i favoriter

***Amanda & Lovisa mammas älsklingar***
  • mammakölhed
    zoya skrev 2007-09-12 13:47:48 följande:
    Hej Är det någon som har Mysinge sittsektion hemma Ska snart flytta och tänkte ha en sådan men så var jag på Ikea Kalmar i Lördags och så hade dom inte den uppe så jag kunde inte prova den ...Har fått för mig att jag skulle ha två schäslonger istället för soffa och denna verkade ju vara ett mellantingwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39829819
    Jag har iofs inte sittsektionen men har Mysinge med shäslong och en hörndel som vi använder som fåtölj.
    Alltså en tvåsittsdel en schäslong o en hörndel
    Vi e jättenöjda med den
  • mammakölhed
    Pussgurkis skrev 2007-09-13 14:39:53 följande:
    mammakölhed- Jag har en mysinge schäslong men har inte lyckats klura ut hur man ställer armstödet i ett fast läge? *korkad*Kan du möjligtvis förklara hur man gör?Mitt armstöd åker liksom upp och ner men vill liksom inte fastna där man vill. Hur gör du?
    Jag har inte haft några problem med mina armstöd så det har jag inte tänkt på hur man gör... När jag provade att fälla armstödet nu så kom jag på att jag inte vet hur man gör det Generad
  • mammakölhed

Är det nån av er som har dagbädden Meldal.
    Vi ska köpa den till äldsta dottern men hon har en resårmadrass redan, jag tycker att det ser ut som att det inte går att ha en sån i den.
    Nån som vet?

• mammakölhed
    mojsig skrev 2007-09-16 21:01:22 följande:
    Vårat nya ikea kök:Jag blev nöjd
    Supersnyggt!!
  • mammakölhed

Vi var inne på IKEA igår och köpte dagbädden, det fick plats en resårmadrass
    Amanda blev kanonnöjd

Svar på tråden ikea-tråden