Inlägg från: Tjomsan |Visa alla inlägg
  • Tjomsan

ikea-tråden

Hej! Är det någon som har provat sova i någon av IKEAs bäddsoffor?

• Tjomsan

Hej Felicia6! Vilken soffa är det? Är sugen på en som heter Beddinge. Man kan välja olika dyra (läs sköna) madrasser. Har själv dåliga erfarenheter av hemska nätter i hemska soffor och vill ha en som är BRA och inte för dyr...

• Tjomsan

Hej och hallå IKEA-lovers! Är det någon av er som provat IKEAs färgsättningsverktyg? Alltså det "kit" med färgprover, färgschema och dataprogram som finns på Familyavd? Några erfarenheter?

• Tjomsan

Någon som har bäddsoffan Lycksele?? Är den bra? Funderade på Beddinge men den blir nog för stor...

• Tjomsan

Ingen som sovit i Lycksele? I bäddsoffan menar jag, he he.

Sedan undrar jag (jumjum84 kanske vet?)hur jag hittar det vita skåpet på sid 27 - GRANEMO.

• Tjomsan

Ja, men det är ju underbart med FL medlemmar som dig, Jumjum84!

• Tjomsan

Någon som har mattan Hellum? Håller den sig fräsch? Eller är den sån som suger till sig damm som man sedan måste plocka bort för hand (som endel billiga mattor gör)?

Ska jag i så fall köpa en turkos, röd eller mörkröd matta tycker ni? Har svart soffa och grå fårskinnsfåtölj och "ek" (bokhyllor och bord)?

• Tjomsan

Hej! Hur är Dineraservisen? Blir den lätt kantstött? Repig? Gnisslar det när man skär på den? Hoppas att några av er kan "sverka" den... Den verkar prisvärd.

Svar på tråden ikea-tråden