Inlägg från: Jumjum84 |Visa alla inlägg
  • Jumjum84

ikea-tråden

Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning Jobbar dessutom på IKEAs kundservice Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka

• Jumjum84
    Tjomsan skrev 2007-09-02 13:58:38 följande:
    Ingen som sovit i Lycksele? I bäddsoffan menar jag, he he.Sedan undrar jag (jumjum84 kanske vet?)hur jag hittar det vita skåpet på sid 27 - GRANEMO.
    Bäddsoffa har jag inte sovit i men skåpet finns inte med på hemsidan som du säkert märkt. Kolla om det finns inne i ditt varuhus. Det är ju inte ens säkert att det kommit in ännu med tanke på att det är en nyhet. Lika bra att kolla innan man åker. Ring till det automatiska lagersvaret på 020-439050 o tryck 2 i menyn så kommer du dit du ska. Ha bara artikelnumret redo så får du besked. Att det inte finns med på hemsidan är nog för att alla IKEA varor inte finns med där. Om alla vore med där så skulle det ta evigheter att använda sidan. Tänk på att använda en knapptelefon när du ringer. Om det är en bild på hela varan i sig du är ute efter så är det nog lite svårt om det inte finns med någon annanstans i katalogen. Men om du kontaktar kundservice kan de maila en monteringsanvisning till dig så kan du ju få se det i svart-vitt i alla fall
  • Jumjum84

Lugnt man gör ju vad man kan för att hjälpa.

• Jumjum84

summit: Bara så du vet att när du inte vill ha väggdekorationerna längre så finns det en risk att tapeten eller väggfärgen följer med. Har hänt. Tänkte bara så du vet. Jag har också dom dock. Kanonfina

• Jumjum84

Vi har dem i vitt i vår hall. Kanonbra

• Jumjum84

ja de har en pall i trä med två steg.. kommer inte på vad den heter dock.

• Jumjum84