ikea-tråden
Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning
Jobbar dessutom på IKEAs kundservice
Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå
O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka
Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning
Jobbar dessutom på IKEAs kundservice
Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå
O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka
Lugnt
man gör ju vad man kan för att hjälpa.
summit: Bara så du vet att när du inte vill ha väggdekorationerna längre så finns det en risk att tapeten eller väggfärgen följer med. Har hänt. Tänkte bara så du vet. Jag har också dom dock. Kanonfina
beställ en ny katalog på www.ikea.se/katalog
jo det blir ju lätt så
Vi har dem i vitt i vår hall. Kanonbra
ja de har en pall i trä med två steg.. kommer inte på vad den heter dock.
Äpplarö tror jag räknas som sommarsortiment.. visst är det en bänk till ett utemöblemang? Eller är jag helt ute och snurrar nu? I vilket fall så sålde IKEA slut på sommarsortimentet för länge sedan och det kan vara så att den ligger kvar i systemen för att den kommer tillbaka till nästa sommar. OCh att de inte hun nit ta bort den från hemsidan. Kan va så.. säger dock inte att det är så =)
Vi har LEKSVIK säng i 160.. ska se om jag hittar den på hemsidan.
Här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19825501
kanonnöjda. och bra om man inte har plats till sängbord. finns ju inbyggt
var på IKEA idag.
Vi skulle bara kolla på julsakerna.. hehe... så blev det ju kanske inte.
Köpte lite ljus i svart och vitt5-6 cm höga.. fanns i orange, rött och vinrött också.. allt i samma förpackning.. 10-12 st i en.. jättefina. Rinner inte heller..ännu i alla fall. VÄGHULT. En lång förpackning. Ett tips bara
Sen köpte jag FAKTISKT julkorten redan nu. Man får ju passa på innan de tar slut.Fina var de i alla fall