Inlägg från: Jumjum84 |Visa alla inlägg
  • Jumjum84

ikea-tråden

Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning Jobbar dessutom på IKEAs kundservice Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka

• Jumjum84
    Tjomsan skrev 2007-09-02 13:58:38 följande:
    Ingen som sovit i Lycksele? I bäddsoffan menar jag, he he.Sedan undrar jag (jumjum84 kanske vet?)hur jag hittar det vita skåpet på sid 27 - GRANEMO.
    Bäddsoffa har jag inte sovit i men skåpet finns inte med på hemsidan som du säkert märkt. Kolla om det finns inne i ditt varuhus. Det är ju inte ens säkert att det kommit in ännu med tanke på att det är en nyhet. Lika bra att kolla innan man åker. Ring till det automatiska lagersvaret på 020-439050 o tryck 2 i menyn så kommer du dit du ska. Ha bara artikelnumret redo så får du besked. Att det inte finns med på hemsidan är nog för att alla IKEA varor inte finns med där. Om alla vore med där så skulle det ta evigheter att använda sidan. Tänk på att använda en knapptelefon när du ringer. Om det är en bild på hela varan i sig du är ute efter så är det nog lite svårt om det inte finns med någon annanstans i katalogen. Men om du kontaktar kundservice kan de maila en monteringsanvisning till dig så kan du ju få se det i svart-vitt i alla fall
  • Jumjum84

Lugnt man gör ju vad man kan för att hjälpa.

• Jumjum84

summit: Bara så du vet att när du inte vill ha väggdekorationerna längre så finns det en risk att tapeten eller väggfärgen följer med. Har hänt. Tänkte bara så du vet. Jag har också dom dock. Kanonfina

• Jumjum84

Vi har dem i vitt i vår hall. Kanonbra

• Jumjum84

ja de har en pall i trä med två steg.. kommer inte på vad den heter dock.

• Jumjum84

Äpplarö tror jag räknas som sommarsortiment.. visst är det en bänk till ett utemöblemang? Eller är jag helt ute och snurrar nu? I vilket fall så sålde IKEA slut på sommarsortimentet för länge sedan och det kan vara så att den ligger kvar i systemen för att den kommer tillbaka till nästa sommar. OCh att de inte hun nit ta bort den från hemsidan. Kan va så.. säger dock inte att det är så =)

• Jumjum84

Vi har LEKSVIK säng i 160.. ska se om jag hittar den på hemsidan.
    Här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19825501

kanonnöjda. och bra om man inte har plats till sängbord. finns ju inbyggt

var på IKEA idag. Vi skulle bara kolla på julsakerna.. hehe... så blev det ju kanske inte.
    Köpte lite ljus i svart och vitt5-6 cm höga.. fanns i orange, rött och vinrött också.. allt i samma förpackning.. 10-12 st i en.. jättefina. Rinner inte heller..ännu i alla fall. VÄGHULT. En lång förpackning. Ett tips bara

Sen köpte jag FAKTISKT julkorten redan nu. Man får ju passa på innan de tar slut.Fina var de i alla fall

Sen var vi en Liiiiiten sväng på fynd. Köpte en fin terakottaflaska i ljusgul/beige för 35 kronor, ljuslyktor till vårt stundande bröllop. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000 11 st för 1 krona styck Även en av denna men i storleken större för 3 kronor. JÄTTEFIN med ett av de där ljusen VÄGHULT.
    Och sist men absolut inte minst: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19839428 Men för 298 kronor istället för 995! ÄÄÄLSKAR fynd!!!

• Jumjum84

Hej. ROBIN har varit svår att få tag på och den kommer inte att utgå enligt det senaste jag hörde. Men jag kan ju inte LOVA.
    SIRLIG har vi också. Kommer dock inte ihåg hur vi monterade den.
    Men fin är den. Försök trä i dem samtidigt.. o en dum fråga kanske...du har tagit dem på insidan av själva ljusarmarna??

• Jumjum84

Hej. de kollar helt säkert på ärendet men i perioder kan det bli väldigt mycket. Du får nog svar angående din soffa snart. Hoppas du får byta för det låter ju inte riktigt bra.

• Jumjum84

Nej.. ni ska inte behöva stå för frakten. Ring och hör
    efter.

• Jumjum84

Joel finns inte kvar i sortimentet på IKEA nu. Den enda möjligheten är om du köper den begagnad tror jag.

• Jumjum84

Nattskatta: Kika kanske på barstolen Agne och Malte kanske. De var fina tycker jag. Agne har ju ryggstöd med. Men lite svårt att se färgmässigt på bild.

• Jumjum84

WhiteTrash: kundservice har öppet 8-20 på vardagar o 9,30-18 på helgerna. Jag fick i alla fall höra sist när jag jobbade att Robin skrivbord inte skulle utgå.. men att det fortfarande var osäkert, Men ring o kolla med den avdelningen. Lycka til!

Svar på tråden ikea-tråden