ikea-tråden
Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning
Jobbar dessutom på IKEAs kundservice
Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå
O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka
Hej hej. Här är ännu en IKEA-galning
Jobbar dessutom på IKEAs kundservice
Visserligen kväll o helg jobb då jag pluggar men ändå
O för mig är det IKEA i Älmhult som gäller. Bor i IKEA-Mekka
Lugnt
man gör ju vad man kan för att hjälpa.
summit: Bara så du vet att när du inte vill ha väggdekorationerna längre så finns det en risk att tapeten eller väggfärgen följer med. Har hänt. Tänkte bara så du vet. Jag har också dom dock. Kanonfina
beställ en ny katalog på www.ikea.se/katalog
jo det blir ju lätt så
Vi har dem i vitt i vår hall. Kanonbra
ja de har en pall i trä med två steg.. kommer inte på vad den heter dock.
Äpplarö tror jag räknas som sommarsortiment.. visst är det en bänk till ett utemöblemang? Eller är jag helt ute och snurrar nu? I vilket fall så sålde IKEA slut på sommarsortimentet för länge sedan och det kan vara så att den ligger kvar i systemen för att den kommer tillbaka till nästa sommar. OCh att de inte hun nit ta bort den från hemsidan. Kan va så.. säger dock inte att det är så =)
Vi har LEKSVIK säng i 160.. ska se om jag hittar den på hemsidan.
Här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19825501
kanonnöjda. och bra om man inte har plats till sängbord. finns ju inbyggt
var på IKEA idag.
Vi skulle bara kolla på julsakerna.. hehe... så blev det ju kanske inte.
Köpte lite ljus i svart och vitt5-6 cm höga.. fanns i orange, rött och vinrött också.. allt i samma förpackning.. 10-12 st i en.. jättefina. Rinner inte heller..ännu i alla fall. VÄGHULT. En lång förpackning. Ett tips bara
Sen köpte jag FAKTISKT julkorten redan nu. Man får ju passa på innan de tar slut.Fina var de i alla fall
Sen var vi en Liiiiiten sväng på fynd. Köpte en fin terakottaflaska i ljusgul/beige för 35 kronor, ljuslyktor till vårt stundande bröllop. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000 11 st för 1 krona styck
Även en av denna men i storleken större för 3 kronor. JÄTTEFIN med ett av de där ljusen VÄGHULT.
Och sist men absolut inte minst: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19839428 Men för 298 kronor istället för 995!
ÄÄÄLSKAR fynd!!!
Hej. ROBIN har varit svår att få tag på och den kommer inte att utgå enligt det senaste jag hörde. Men jag kan ju inte LOVA.
SIRLIG har vi också. Kommer dock inte ihåg hur vi monterade den.
Men fin är den.
Försök trä i dem samtidigt.. o en dum fråga kanske...du har tagit dem på insidan av själva ljusarmarna??
Hej. de kollar helt säkert på ärendet men i perioder kan det bli väldigt mycket. Du får nog svar angående din soffa snart. Hoppas du får byta för det låter ju inte riktigt bra.
Nej.. ni ska inte behöva stå för frakten. Ring och hör
efter.
Joel finns inte kvar i sortimentet på IKEA nu. Den enda möjligheten är om du köper den begagnad tror jag.
Nattskatta: Kika kanske på barstolen Agne och Malte kanske. De var fina tycker jag. Agne har ju ryggstöd med. Men lite svårt att se färgmässigt på bild.
WhiteTrash: kundservice har öppet 8-20 på vardagar o 9,30-18 på helgerna. Jag fick i alla fall höra sist när jag jobbade att Robin skrivbord inte skulle utgå.. men att det fortfarande var osäkert, Men ring o kolla med den avdelningen.
Lycka til!