Inlägg från: Lejra |Visa alla inlägg
  • Lejra

ikea-tråden

Åhh en tråd för mig! Älskar åxå Ikea!
    Bor i Landskrona å har Helsingborg närmast, men Malmö är det inte mycket längre till heller... Å jag kan även ta mig till Älmhult om det skulle behövas! Kommer ifrån Kalmar som förra året fick ett varuhus så när man e hemma å hälsar på blir det oftast besök på Ikea där åxå!

• Lejra
    Mandi74 skrev 2007-08-24 08:56:18 följande:
    Någon som har poäng fotölj hemma, tänkte köpa 2 sånna men kan inte bestämma vilken färg jag ska köpa. Helst hade jag velat ha natur, men med 5 barn i huset så känns det lite riskabelt.Är dom lätta att tvätta och få rena eller ska man satsa på en färg som är lite mer stryktålig?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S09830616
    Vi har en poäng här hemma i naturfärgad klädsel... Den var vår katts sovplats å därför helt grå... så när vår katt gick bort för 1 månads sedan täntke jag vara smart och tvätta överdraget för att se om den blev ren och fin igen... jodå det gick utmärkt, tyvärr lyckades nog överdraget krympa lite å det såg helt sjukt ut när jag la tillbaka skumgummi bitarna i överdraget.. men nu när jag suttit en del i fotöljen igen så ser den nästan ut som den ska igen å ren blev den åxå!
  • Lejra

Idag blev den en sväng inom Ikea Helsingborg för min del! Spenderade 100:- men kunde säkert gjort av med betydligt mer, men eftersom jag var själv så blev det bara småkrafs idag!

• Lejra

Tror pallen heter bekväm... kostar 99:- om jag inte minns helt fel...
    Men som sagt är lite osäker på namnet, men jag tror det är bekväm!

yossis skrev 2007-09-06 19:37:05 följande:
    Någon som vet om IKEA har en pall i trä som har två steg ?
  • Lejra
    Mandi74 skrev 2007-09-28 11:13:57 följande:
    Idag ska vi till Ikea, ska köpa säng till pojkarna och lite annat småplock.Någon som har databord eller ett litet skrivbord från Ikea?Helst i vitt eller ek? Tips på snygga vägghyllor som man kan kapa i den längd man själv vill ha?
    Jag har datorbordet Mikael i ek ( som tyvärr utgått just i ek,men finns i vitt), är väldigt litet å supersmidigt! Gillar det verkligen!
  • Lejra

Mandi74: Men annars kan du ju bygga ihop ett eget skrivbord! Finns ju många olika bordsskivor å ben att kombinera och i lite olika storlekar!

• Lejra
    nneettiizzeenn skrev 2007-09-28 15:33:40 följande:
    Hej!Åh, vi ska till ikea imorgon, jag längtar så!Vi ska bland annat titta på lite kök då vi köpt hus och ska byta ut köket, ska bli intressant, i nuläget är vi mest sugna på druvbo gråvita luckor. Någon som har dem?Sen ska vi kika på soffor och där är väl ektorps 3:a och 2:a mest intressant, vilken färg skulle ni valt? Sambon är sugen på beige och jag är sugen på vit.Sen blir det väl annat smått o gott.Jag vill också hitta en fin ljuskrona som man hänger i taket utan en massa krux på, men det verkar inte finnas så många svarta eller?Jag frågade via chatten och då svarade hon att det finns en svart som heter ISIG men det går inte att titta på den via hemsidan, någon som har den och kanske har bild på den?
    Hade jag varit er angående soffan så hade jag köpt den i beige, men köpt till den vita klädseln! Då kan ni ju byta när ni känner för det!
Svar på tråden ikea-tråden