Inlägg från: yossis |Visa alla inlägg
  • yossis

ikea-tråden

Någon som vet om IKEA har en pall i trä som har två steg ?

• yossis
    Lejra skrev 2007-09-06 19:51:07 följande:
    Tror pallen heter bekväm... kostar 99:- om jag inte minns helt fel... Men som sagt är lite osäker på namnet, men jag tror det är bekväm!
    Tack =) då ska jag hålla ögonen öppna nästa gång vi är på IKEA
  • yossis

Min IKEA lista börjar bli lång nu, hur jag (vi) ska ha råd med allt är ju en annan historia, får kanske sätta mig & "rensa" fråga mig själv om vi verkligen behöver detta eller inte, om vi kan köpa det vid senare tillfälle.
    Har ju en hel del saker som ska inhandlas till det nya köket & man vill ju så gärna har massa nya fina saker.

• yossis

Blev lite irriterad här om dagen när jag kollade upp bänken jag vill ha i köket fanns i mitt närmaste varuhus & den finns inte nånstanns, har kollat på 3 olika IKEA & den verkar inte finnas nånstanns Skrikandes men på hemsidan finns den & den går inte att beställa på nätet.

• yossis
    AnneSophie skrev 2007-09-13 15:05:09 följande:
    Är det kanske så att den är restnoterad då?Vad är det för bänk?
    Ringde & frågade IKEA kundtjänst & dom kunde inte heller se vart den fanns & om den fanns kvar över huvudtaget, fanns inget restnoterat eller liknande på den heller. Men det stog inte heller något om att dom inte skulle fortsätta med den heller så dom på kundtjänst.
    Det är Äpplarö jag letar efter.
  • yossis

Jag har insett att jag aldrig kommer att ha råd med allt jag skrivit upp på min IKEA lista så jag har fått prioritera om den lite. Just nu är det lite mycket utgifter pga köks renoveringen med det är såå värt det, kommer bli så bra när det är klart.

• yossis

Vi kommer nog att lägga IKEAs klickgolv sen när vi är klara med köket.

• yossis

Den 29 september ska vi till IKEA, ska handla till köket bla golv & diskho + lite annat smått & gott Oskyldig

• yossis
    Mandi74 skrev 2007-09-22 13:48:21 följande:
    Hej alla ikea-freaks! Vad har ni för sängar hemma, nån som kan rekomendera en snygg, bra dubbelsäng i 160 cm/bredd?
    Vi har Malm i ek. Den finns i 160 bredd
  • yossis

Vi var på IKEA i Örebro i söndags & shoppade lite till köket & sen blev det väl lite "bra att ha" prylar med

• yossis

Jag var på IKEA i Valbo igår, men så klart glömde jag titta efter duken jag blev rekomenderad här på forumet, blev bara lite batterier, ljus & Rationell skåp underlägg. Men sambon har lovat mig en shopping resa till innan jul Skrattande för att handla lite julsaker & sånt.

• yossis
    Nattskatta skrev 2007-10-21 12:11:32 följande:
    Jag ska shoppa loss snart på IKEA Har sett ut toalettbordet MALM men spegel i samma serie. Någon som har dessa?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20111021www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80106502Kommer passa jättebra i vårt sovrum. Vi har väldigt stort sovrum och ingen inredningskänsla som det är nu. Har köpt billiga saker bara för att få in saker. Nu ska jag kosta på! Tanken är att köpa sängen MALM i framtiden. Det värsta är att jag starkt funderar på att ta lån *harkel* Vår säng knarrar något fruktansvärt. Inte bara när man sätter/vänder på sig utan till och med när katterna går i sängen när det är som värst. Någon som har sängen MALM:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69825565www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40109418Vill ha synpunkter på sängstommen MALM, eller serien i övrigt? Är den bra? Knarrar den?
    Vi har Malm i ek, köpte den när serien var ny för ett par år sen. Är jätte nöjda med den, tycker fortfarande att den är jätte snygg efter 3 år.
    Tänk dock på att sänggaveln som du vill ha bara passar till 160 sängen.
  • yossis
    versan skrev 2007-11-04 23:07:37 följande:
    Jag älskar att handla på Ikea för en billig peng. Sen ändrar jag möbler och grejer så dom passar min stil. Här är senaste "offret"Lyktan ISIG som jag målade glaset på.
    Verkligen jätte snyggt.
  • yossis

Sambon har lovat mig en tur till IKEA innan jul Skrattande ska åka dit & köpa lite julsaker & nån julklapp med.

Svar på tråden ikea-tråden