ikea-tråden
Någon som vet om IKEA har en pall i trä som har två steg ?
Någon som vet om IKEA har en pall i trä som har två steg ?
Min IKEA lista börjar bli lång nu, hur jag (vi) ska ha råd med allt är ju en annan historia, får kanske sätta mig & "rensa" fråga mig själv om vi verkligen behöver detta eller inte, om vi kan köpa det vid senare tillfälle.
Har ju en hel del saker som ska inhandlas till det nya köket & man vill ju så gärna har massa nya fina saker.
Blev lite irriterad här om dagen när jag kollade upp bänken jag vill ha i köket fanns i mitt närmaste varuhus & den finns inte nånstanns, har kollat på 3 olika IKEA & den verkar inte finnas nånstanns
men på hemsidan finns den & den går inte att beställa på nätet.
Jag har insett att jag aldrig kommer att ha råd med allt jag skrivit upp på min IKEA lista så jag har fått prioritera om den lite. Just nu är det lite mycket utgifter pga köks renoveringen med det är såå värt det, kommer bli så bra när det är klart.
Vi kommer nog att lägga IKEAs klickgolv sen när vi är klara med köket.
Den 29 september ska vi till IKEA, ska handla till köket bla golv & diskho + lite annat smått & gott 
Vi var på IKEA i Örebro i söndags & shoppade lite till köket & sen blev det väl lite "bra att ha" prylar med
Jag var på IKEA i Valbo igår, men så klart glömde jag titta efter duken jag blev rekomenderad här på forumet, blev bara lite batterier, ljus & Rationell skåp underlägg. Men sambon har lovat mig en shopping resa till innan jul
för att handla lite julsaker & sånt.
Sambon har lovat mig en tur till IKEA innan jul
ska åka dit & köpa lite julsaker & nån julklapp med.