Inlägg från: Allt går fort |Visa alla inlägg
  • Allt går fort

ikea-tråden

o äntligen en tråd för mej!!!! nu vart ja riktigt glad=) bor 10 minuter ifrån ikea i sundsvall=)

• Allt går fort

idag ahr ja shoppat på ikea har varit där 4 gånger nu på 2 veckor och ska dit imorgon igen=) det är så kul o köpa småsaker där=)

• Allt går fort
    summit skrev 2007-08-26 21:17:01 följande:
    Då antar ja att du bor nära *avis*
    haha jo 7 kilometer=) ska dit imorgon igen haha
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:13:57 följande:
    aha inte min stil förmodligen därför jag inte såg den framför mig Är den skön? Enkel att bädda ut?
    den är helt underbar har haft en sån=) sov i den i 8 månader och då även va ja gravid länge så en sån borde alla ha!
  • Allt går fort
    summit skrev 2007-08-26 21:21:37 följande:
    Vilket IKEA bor du närmast då?
    sundsvall=) lite struligt men ja tycker det blir bättre och bättre synd bara att allt alltid är slut där
  • Allt går fort
    summit skrev 2007-08-26 21:33:46 följande:
    Aha Sundsvall bruker vi oxå åka till för ja tycker de är så bra där nu för tin mot för förr..annars har vi bruka åka till Valbo men nu tycker ja dä har blive sämre!Vi bor i Arbrå utanför Bollnäs..ca15mil till Sundsvall och ca 10mil till Valbo
    jo jag gillar inte heller det för jag har varit där då ja bodde i järvsö förut
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:34:42 följande:
    förmodligen bara jag som är trög Vi har ju redan vår beställd och borde komma när som!Allt går fort det är ju ett bra betyg!
    jo jag och gubben älskade den villew inte sälja den men var tvungen för vi kunde inte ha den när vi fick bäbis då den bara är 140 brecd ju=)
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:45:30 följande:
    se där... vi byter ut vår gamla trotjänare. Ful gammal plysh med sisådär 30 år på nacken. Inte nedsutten eller nånting MEN ful som stryk så nu har vi köpt en som är mer "vi" Hoppas ni hittat nån bättre... men jag förstår inte riktigt varför ni måste byta för att ni fått bebis??? Har ni den som säng eller vad? Nej hänger inte med...Allt går fort skrev 2007-08-26 21:41:34 följande:
    haha ja vi bodde först i en liten 1 a och hade dne som säng sen när vi flyttade till 3an forsatte vi ha den som säng haha=)
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:57:00 följande:
    haha ja då jäklar måste den varit skön eller så är ni lite lat Allt går fort skrev 2007-08-26 21:54:26 följande:
    den är skön! men jag tjastade om ny och fick det efter 2 månader i 3an=) haha
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:59:34 följande:
    bäddsoffa eller riktig säng?Allt går fort skrev 2007-08-26 21:58:26 följande:
    en riktig säng haha men ja sammanfattar hade den som riktig säng i 8 månader sen fick jag den jag har idag=)
  • Allt går fort

katterna har ki8ssat på min ikea katalog=( någon som vet hur man får en ny?

• Allt går fort

ska genast göra det=) det är ju min kvälls läsning=)

• Allt går fort

jag har ikea abstinens harinte varit dit på över 1 månad nu. måste verkligen dit nu vid löning=)

• Allt går fort

jag köpte en sääng på ikea i våras jai nte är nöjd med men den var billig men endå. ska sanningen fram borde det stått en stor skylt ej för sexull aktivitet på den=) haha

Svar på tråden ikea-tråden