Inlägg från: älvanpurjo |Visa alla inlägg
  • älvanpurjo

ikea-tråden

någon som har ikeas golv hemma? är odm bra till sovrummen och hallen? och köken? vad tycker ni?
    tycker dom är fina men håller dom?

• älvanpurjo
    oxytocin skrev 2007-10-14 17:22:39 följande:
    I ett sovrum kan jag tänka mig att lägga ett IKEA-golv, men inte i hall och kök där golven slits mer. De är ganska tåliga, men inte jätte.
    ok vad bra.. då kan man få ett billigt men snyggt golv till sovrummet...

• älvanpurjo
    oxytocin skrev 2007-10-14 17:53:20 följande:
    Pappa jobbar i butik som säljer en massa olika golv. De har också testat och då fick IKEA´s golv stora hack medans andra inte fick en repa.
    menar du om man tappar en kastrull eller så?
  • älvanpurjo
    helleappel skrev 2007-10-16 12:32:03 följande:
    Vi har deras golv i hallen, sovrummen och köket. de är verkligen kanon, har inte blivit några märken när vi tappat grejer. Vi har tundra i kök och hall och hemse i sovrummen. Jag kan verkligen rekommendera dem. Uppfyller iallafall våra krav och våran vardag klarar de utan problem.
    ser att in har barn med.. inga märken efter dom du vet dom slår ju med leksakerna överallt...
  • älvanpurjo
    helleappel skrev 2007-10-16 12:44:01 följande:
    Nej inte vad vi har sett iallafall. Men jag rekommenderar Tundra före Hemse. Tundra är lite hårdare och klarar smällar bättre. Men vi har iallafall inga märken efter slängda/tappade leksaker iallafall. Vår son är 2 år och kan leka rätt så hårt och vilt ibland.
    kanon.. blir ikea golv i sovrummet redan bestämt...
Svar på tråden ikea-tråden