Inlägg från: Adelisa |Visa alla inlägg
  • Adelisa

ikea-tråden

någon som vet om ikea tidigare hade en banlampa som var rund o såg typ ut som ett ufo och när den avr tänd så blev det stjärnor o sånt på väggarna..???

Och så gråter jag en skvätt för att de tagit bort fåtöljen till vår soffa ur sortimentet.. EKESKOG...

• Adelisa

polarcat

vi har en ekeskog. så gör inte våran.

• Adelisa

någon som använt sig av ikeas antikbets??  har ni såfall bilder på resultat? Jag är rädd att den inte blir så mörk som jag önskar..

Julian 060210 lillebror bf 080114
  • Adelisa

imorgon bitti kör vi in en tur..

vill ha den gröna mattan de har den nya. 195.- men den verkar inte vara inne.  F_CK.

Julian 060210 lillebror bf 080114
  • Adelisa

hum. vi håller på att flytta o turena till ikea har varit m¨nga. SKa dit i helgen igen o köpa Lack hylla och ett vitrinskåp från markör..

Men vad jag undrar är, vi har en stor lampa i smide från ikea med små svarta saker man ahr ljusen i och två av dem har försvunnit tror ni det går att köpa nya lösa?

• Adelisa

Xarisma

jag hittade den inte på nätet, undrans om den ens finns kvar.. saknar två, det ska ju vara tio... suck. vet du vad den heter?

• Adelisa

liten loppa nästan, men inte riktigt..

Men nu hittade jag alla i alla fall!!!! Yei!

10 st.

• Adelisa

shitshitshit.. var på ikea igår. och blev genast fattig..

Blev ett vitrinskåp från markör serien, det mörka.. och en Tv bänk.. matta mm m m

Svar på tråden ikea-tråden