Inlägg från: IaPia76 |Visa alla inlägg
  • IaPia76

ikea-tråden

Jag skulle helt klart satsa på poängfotöljen om jag skulle välja mellan dom två! Funderar själv på den =) Men lunna fotöljen verkar inte heller helt fel. Finns det fotpall till den?

• IaPia76

pumpkin: Åh tack! Ingen som har bild på den live =)?

• IaPia76

Och en helt annan grej. Vi måste ha någon konstig inställning på vår dator. För jag kan aldrig se bilderna på ikeas hemsida när man klickar in sig för att kolla närmare på sakerna. Någon som vet vad det är för fel?

• IaPia76

Mandi74: Men då måste du ju avslöja vilken fotölj det vart =)

• IaPia76

Mandi74: Hi hi missade inlägget, en sån funderar jag också på fast i brunt tror jag...

Någon som har nåt bra tips på matta från IKEA? Behöver en under satsbordet i v-rummet. Alltså inte alltför stor. Jag gillar ryamattor men hur är egentligen IKEAS?

• IaPia76

Vi har också köpt skoskåppen i plast men i svart, tror dom heter trones. Gillar dem skarpt!

• IaPia76

hylero och pumpkin: Vilken av stekpannorna 365+ är det ni menar?

• IaPia76

hylero och pumpkin: Oki tack så mycket. Finns en till också undrar just vad skillnaden är?

• IaPia76

Vi har också vita patrulllådspärrar. Funkar jätte bra!

• IaPia76

Äpplarö räknas till sommarsortimentet så jag tror inte den finns att få tag på. Kommer kanske nästa år?

• IaPia76

Finns det någon egen sida för julsaker på ikeas hemsida? Känns så jobbit att sitta och kika igenom allt. Har för mig att man förra året kunde kolla under jul eller nåt sånt?!?

• IaPia76

oxytocin: Jodå dom finns men verkar ligga utspritt lite här och där. Om man söker på isig eller glänsa kommer en del upp. Någon som vet om det finns nåt mer att kika på?

• IaPia76

Vi funderar också på skjutgarderober från IKEA, men jag har svårt att bestämma mig för vilka dörrar =)

• IaPia76

Nu hittade jag förresten julgrejorna. De finns under alla produkter och vinter, om det nu är nån fler som letar =)

• IaPia76

Någon som köpt mattan hampen? Funderar på den men skulle gärna höra vad ni tycker om den.

• IaPia76

CAF: Vad tycker du om den? Svår att hålla ren? Vill ha en i svart. Konstigt att dom tagit bort den från hemsidan...

Svar på tråden ikea-tråden