ikea-tråden
Jag skulle helt klart satsa på poängfotöljen om jag skulle välja mellan dom två! Funderar själv på den =) Men lunna fotöljen verkar inte heller helt fel. Finns det fotpall till den?
Jag skulle helt klart satsa på poängfotöljen om jag skulle välja mellan dom två! Funderar själv på den =) Men lunna fotöljen verkar inte heller helt fel. Finns det fotpall till den?
pumpkin: Åh tack! Ingen som har bild på den live =)?
Och en helt annan grej. Vi måste ha någon konstig inställning på vår dator. För jag kan aldrig se bilderna på ikeas hemsida när man klickar in sig för att kolla närmare på sakerna. Någon som vet vad det är för fel?
Mandi74: Men då måste du ju avslöja vilken fotölj det vart =)
Mandi74: Hi hi missade inlägget, en sån funderar jag också på fast i brunt tror jag...
Någon som har nåt bra tips på matta från IKEA? Behöver en under satsbordet i v-rummet. Alltså inte alltför stor. Jag gillar ryamattor men hur är egentligen IKEAS?
Vi har också köpt skoskåppen i plast men i svart, tror dom heter trones. Gillar dem skarpt!
hylero och pumpkin: Vilken av stekpannorna 365+ är det ni menar?
hylero och pumpkin: Oki tack så mycket. Finns en till också undrar just vad skillnaden är?
Vi har också vita patrulllådspärrar. Funkar jätte bra!
Äpplarö räknas till sommarsortimentet så jag tror inte den finns att få tag på. Kommer kanske nästa år?
Finns det någon egen sida för julsaker på ikeas hemsida? Känns så jobbit att sitta och kika igenom allt. Har för mig att man förra året kunde kolla under jul eller nåt sånt?!?
oxytocin: Jodå dom finns men verkar ligga utspritt lite här och där. Om man söker på isig eller glänsa kommer en del upp. Någon som vet om det finns nåt mer att kika på?
Vi funderar också på skjutgarderober från IKEA, men jag har svårt att bestämma mig för vilka dörrar =)
Nu hittade jag förresten julgrejorna. De finns under alla produkter och vinter, om det nu är nån fler som letar =)
Någon som köpt mattan hampen? Funderar på den men skulle gärna höra vad ni tycker om den.
CAF: Vad tycker du om den? Svår att hålla ren? Vill ha en i svart. Konstigt att dom tagit bort den från hemsidan...