Inlägg från: summit |Visa alla inlägg
  • summit

ikea-tråden

HAHAHA Okej men va du där alla affärena va då????? Va fan gjorde du där fresten????

Twilight skrev 2007-08-23 13:27:39 följande:
    Varning varning! Jag har aldrig varit på IKEA i Haparanda, men jag har varit i Haparanda och det är VÄRLDENS tråkigaste lilla håla! FY! Tänk dig Arbrå en vardagkväll klockan 21, så tar du det gånger 10...
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit

Nä men ja ska inte gå på nån Bandy!! Ja ska gå på IKEA ja
    Vill du följa

Twilight skrev 2007-08-23 13:39:18 följande:
    Nä, det var jag iofs inte men... Skulle aldrig vilja åka dit igen Johnny dömde bandy
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    FiaÅkotten skrev 2007-08-23 14:31:09 följande:
    äh jag citerade ju fel inlägg men ni fattar
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    RonjaLi skrev 2007-08-23 19:12:55 följande:
    Vi har sålt radhuset och flyttar till villa om en vecka så hela lördagen ska jag spendera på IKEA och shoppa loss för typ 20.000-30.000! Härligt Framförallt eftersom maken samtidigt kommer stå på knäna och flyttstäda Han har själv erbjudit sig så det är inte synd om honom inte.
    Hehe de ä så de ska vara
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Allt går fort skrev 2007-08-23 21:21:51 följande:
    o äntligen en tråd för mej!!!! nu vart ja riktigt glad=) bor 10 minuter ifrån ikea i sundsvall=)
    IKEA i Sundsvall tycker ja ä bäst av dom som jag har vare på! Tidigare va de sämst för då va de så trångt...men NUUUUUU ä de SÅÅÅÅ Bra!!!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Smultron och glass skrev 2007-08-25 00:08:57 följande:
    Oh, en Ikeatråd! Jag gillar Ikea, till och med så mycket att jag började jobba där en gång i tiden. Nu senast var jag på Ikea i söndags eftermiddag - jag om någon borde veta att man inte åker dit en söndageftermiddag! Fullt med folk, lite personal och allmänt kaos. Men jag kom hem med en massa värmeljus i alla fall Om det är någon som vill läsa om lite Ikea-anekdoter från när jag jobbade där så har jag skrivit om det här smultronochglass.blogg.se
    Hehe de där va rolit å läsa IKEA-nostalgi!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Felicia6 skrev 2007-08-26 21:05:19 följande:
    Dom vill ja oxå ha
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Allt går fort skrev 2007-08-26 21:16:17 följande:
    idag ahr ja shoppat på ikea har varit där 4 gånger nu på 2 veckor och ska dit imorgon igen=) det är så kul o köpa småsaker där=)
    Då antar ja att du bor nära *avis*
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Allt går fort skrev 2007-08-26 21:18:52 följande:
    haha jo 7 kilometer=) ska dit imorgon igen haha
    Vilket IKEA bor du närmast då?
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    Allt går fort skrev 2007-08-26 21:22:41 följande:
    sundsvall=) lite struligt men ja tycker det blir bättre och bättre synd bara att allt alltid är slut där
    Aha Sundsvall bruker vi oxå åka till för ja tycker de är så bra där nu för tin mot för förr..annars har vi bruka åka till Valbo men nu tycker ja dä har blive sämre!
    Vi bor i Arbrå utanför Bollnäs..ca15mil till Sundsvall och ca 10mil till Valbo
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea-tråden