• Terppa

om du inte kan bli gravid naturligt så är det inte meningen att du ska vara mamma!

VARÖFR säger folk så? vad är det för sjuk liten del av deras hjärna som tror att jag ska bli glad (??) av att höra nåt sånt? "åh ok, de e inte meeeningen!" men den alkoholiserade morsan vars barn soc tar en efter annan, hon är en bra mor? för hon blir gravid utan medicinsk hjälp?
    och jag är automatiskt dålig??
    fyfan!
    va säger man till såna människor egentligen?

en hunduppfödar-bekant till mig sa en gång att min pco nog e naturens sätt att sätta avelsförbud på mig, precis som hunduppfödarna gör med dåliga tikar...
    är alltså en dålig tik/kvinna?
    bra att veta....

• Svar på tråden om du inte kan bli gravid naturligt så är det inte meningen att du ska vara mamma!
  • Madida

Terppa: Har fått höra samma saker och det gör lika förbannat ont varenda gång..

• Flisan79

Det var något av det fräkaste jag har hör.....borde man inte få smälla till folk som säger sånt.....grrrr

• Terppa

ja o va tror folk att man känner när dom säger så? försöker dom va snälla eller??

• reboot

Kolla på jorden, kolla omkring dig, där ser du resultatet av vad som händer om man går emot naturen.
    Kan man inte på en naturlig sätt bli gravid då är det nått som inte stämmer eller hur

• lillasnurre

Är det sannt???? Säger folk verkligen så!!!! Gud vad arg och lessen jag blir! Hur kan man tänka så??????? Helt galet!

• scooby

Va?? Finns det folk som resonerar så sjukt??? *gapar av förvåning*

• Teskedsmamman

Man slutar aldrig förundras över människor!

Jag hade nog sagt till människan att fara åt helvete faktiskt...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Alfred 0707
  • lia76

Håller totalt med att det är helt fel att säga så
    För som du skriver så finns det människor som blir gravida hur lätt som helst men är skitdåliga mammor.

Många som blir gravid, gör aboirt... Blir gravid igen och gör aboirt...
    Sen finns det de som bilr gravid... Behåller barnet... barnet far illa (misshandel, blir inte omskött på rätt sätt, osv)
    Vad är det som säger att det är meningen att hon ska bli mamma för hon kan bli gravid?!?

Sjukt att det finns folk som kommer med sådana kommentarer: "om du inte kan bli gravid naturligt så är det inte meningen att du ska vara mamma"

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • lillasnurre

reboot: Är du allvarlig?

• Ternera

Jag har oxå fått höra typ samma.
    Men hon visste inte att vi försöker bli gravida.
    Typ att de är inte meningen att man ska vara med varann om de inte funkar.. Skaka av sej och bli mer beslutsam att de här ska gå..

Svar på tråden om du inte kan bli gravid naturligt så är det inte meningen att du ska vara mamma!