• Anonym

Varför tänder man på analsex?

för att det e skönt o lite porrigt, älskar ha det med min sambo...

• Anonym

Själva analsexet är jag inte alls glad i, men vi kör med fingar och buttplugg, vilket är helt lagomt för mig. Sen en kväll så slickade min sambo mig på anus, först blev jag stel som en pinne, men sen upptäckte jag hur mycket jag tände på det, och jag tror att upphetsningen sitter i det totala förtroende man har när man släpper in nån i det området :)

• Anonym

Vad jag har förstått så verkar de flesta här på FL göra det för att det har med bajs att göra. Skönt verkar det i alla fall råda enighet om att det inte är.

• Anonym

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:44:38 följande:

ja visst är det kanon!Man släpper in någon på ett område man själv inte tillåtit sig att ens tänka på som ett erotiskt område. kul att även du upptäckt en tunga i anus. Be honom tungknulla dig. Värsta höjdaren.
    Tungknulla? Han brukar tungknulla mig i fittan, men det kanske är det du menar?
  • Anonym

Jag tänder på analsex helt enkelt för att det är skönt precis som i det andra hålet, där dom flesta tjejer vill ha k*ken. Inte för att det är "lite förbjudet",annorlunda,förnedrande eller har med bajs att göra. Inget konstigt alls med det, vi är faktiskt väldigt många som gillar det. Och den som aldrig provat borde nog inte ens uttala sig om det. Hur många ggr har vi inte läst t ex: Aldrig!!! Exit only!

• Anonym

Jag tycker inte det är förnedrande, jag gillar faktiskt Analsex och tycker det är väldigt skönt och roligt att variera lite.
    Det är vanligare än vad man tror och det gör varken ont eller känns "äckligt".

• Anonym

visst, det är ju lite "tabu", lite dirty. Själv har jag på senare år, efter ca 11 år med mannen, insett att jag iallafall gillar beröring där bak.......behöver inte vara fullt in. Han får gärna röra i området kring öppningen.
    Vi provade för en massa herrans år sen och då var det inget för oss. Idag har det vi det ibland, 1 av 10 gr vi har sex kanske.......det går för mig gansak fort när vi har det, kommer väl åt nån nice punkt osm finns där bak

• Anonym

jag har provat och det är inget för mej. Jag kan lika gärna sätta mej på toa för att nå samma effekt.

Svar på tråden Varför tänder man på analsex?