Inlägg från: Im Fabulous |Visa alla inlägg
  • Im Fabulous

Varför tänder man på analsex?

Du som tänder på analsex; vad gör att du tänder på just analsex?

Jag är inte alls emot analsex, utan är bara nyfiken på vad det är som gör att man tänder på analsex. Är det för att det är lite förbjudet, för att det är annorlunda eller för att det är lite förnedrande? Eller har det med bajs att göra?

Vill ha svar ifrån både män och kvinnor!

------------------------------------------------------------------

ursäkta om det inte går att vara anonym, hoppas kunna få lite svar iallafall..

• Svar på tråden Varför tänder man på analsex?
  • Im Fabulous

Okej... men kan vi ta det ifrån andra hållet ?

Tänder min kille på analsex för att jag är 'tajtare' där bak? Det lär väl finnas någon mer djupgående anledning, som att han tänder på att det är lite förbjudet?

och VARFÖR finns det >Bara

• Im Fabulous
    Khalandraa skrev 2007-08-23 22:58:58 följande:
    Jag skulle vilja säga att jag tänder på det -fysiskt-, inte mentalt. Det är skönt, helt enkelt. Det finns nerver även där. Sen så känns det även mer brutalt, vilket är något jag uppskattar.
    men om det är mer brutalt som du nämner, då har det ju även en 'psykisk faktor' att du gillar analsex?

För ärligt talat, för mig som tjej är ju vaginal sex mycket skönare än analsex, men jag tänder mer på analsex än vaginal sex :P Hajjar ni ? :P
  • Im Fabulous

Tror att jag vill höra att min sambo tänder på att det är lite förnedrande för tjejen... Vilket är helt okej att han tycker (isåfall)

• Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:05:44 följande:

HejJa du inte är det bajset som lockar.För mig handlade det om att upptäcka vad en tjej och man själv gillade. En bisexuell tjej ville att jag skulle slicka henne hela vägen från ryggslutet mellan skinkorna och föra in tungspeten i hennes anal. Jag prövade på henne och hon prövade på mig. Kanon. Att föra in slemhelge i analen var till en början bara en tanke men då jag prövade först med tungan bad en kvinna att ta henne där ochhon njöt verkligen. Man får ta det försiktigt jag brukar bara köra i ollonet och lite till, men det är kanonskönt och har man en massagestavsom medhjälpare till klittan kan det bli riktigt bra. För mig handlar det om en blandning av lite förbjudet, vågat men också om att våga utforska varandra. Min fru användder både tunga och finger på mig och det är inget jag kommit på utan hon märker att jag tänder på det. Hoppas jag givit lite svar på dina frågor. Tycker du är kanonsnygg, får man säga så?
    Jaa nu börjar det nog klarna lite grann.. Ännu ett försök att komma innanför pannbenet på min sambo ;) haha..

Så får du jättegärna säga, jag tackar och tar emot =)

Håller absolut med dig om att en stav och analsex är en kanonbra kombination. Uppskattas av oss båda här borta.

Anledningen till att jag funderar kring detta är att jag vet att min sambo älskar analsex. Och jag har märkt att han har en hel del porr på datorn - inget fel i det, men det är 'BARA' analsex. Han verkar mer eller mindre besatt, vilket får mig att fundera på om han verkligen ens gillar vanlig vaginal sex?

Fånigt av mig med all säkerhet som ifrågasätter något sådannt, men som lönnfet och gravid numera känner man sig ganska osexig och alla tjejer som inte är på tjocken är hot :p
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:10:29 följande:

en snygg häck och ett tajt hål är aldrig fel.
    hmm.. Det har nog en del med det att göra också helt klart..
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:10:29 följande:

en snygg häck och ett tajt hål är aldrig fel.
    hmm.. Det har nog en del med det att göra också helt klart..
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:14:18 följande:

Skönt at höra. Men hur presenterar du det fr en ny bekantskap.Känns det lite fräckt pirrigt eller gör du det föratt bjuda på det mest förbjudna??
    Hmm.. Vad av allt jag skrev svarade du på såhär? :D

Förtydliga, tack ;)
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:44:38 följande:

ja visst är det kanon!Man släpper in någon på ett område man själv inte tillåtit sig att ens tänka på som ett erotiskt område. kul att även du upptäckt en tunga i anus. Be honom tungknulla dig. Värsta höjdaren.
    Been there, done that ;) helt okej förstås!
  • Im Fabulous

Anonym (Masen) skrev 2007-08-23 23:25:30 följande:

Im Fabulous skrev 2007-08-23 23:15:50 följande:Som kvinna som gillar analsex. Hur presenterar man det för sin kille första gången man äslakar elelr när man varit ihop ett tag?Är det oftast killen som tar initiativet eller har du som kvinna bett det?bara undra - har lite ågren över att vi män uppträder lite för porrfilmsaktigt - och bara tar för givet att nummer två ska vara tillgänglig från början.
    Jag har faktiskt aldrig behövt 'be om det'.. Det började väldigt försiktigt med att min sambo lixom kände sig fram, provade sig fram med fingrar och tunga för att se om jag ville eller ej. Det tog väldigt lång tid innan vi verkligen hade analsex!
    Med honom fungerar det jättebra, men med andra killar tidigare har det inte varit någon höjdare alls. Det är nog som många säger, att det har med förtroende att göra till stor del, att man måste kunna lita på sin partner och hänge sig till honom eller henne till fullo.
  • Im Fabulous
    c0ol skrev 2007-08-24 10:08:04 följande:
    Hmm analsex är väll inte förbjudet? ja varför tänder man på olika saker? varför tänder man på en viss person eller en viss doft? man gillar olika saker helt enkelt, människa är unik.
    Att alla människor är olika är inget jag har ifrågasatt, men där emot försöker jag förstå hur en annan människa än jag själv känner inför en sak; i detta fall analsex.
  • Im Fabulous

Svarar till alla nu..

För min del kan jag inte påstå att analsex är skönt på ett upphetsande sätt. Sorligt värre, men det är skönt som att bajsa och det är inget jag personligen kopplar ihop med sexuell njutning.

Det JAG gillar med analsex är att det är lite förnedrande och förbjudet. Som någon skrev

"det känns porrigt, snuskigt och helt enkelt otillåtet att trycka in den i rumpan på sin annars så städade tjej, hon som är så snäll mot mina syskonbarn och så artig mot min mormor..."

• Im Fabulous

Anonym (MannenZ) skrev 2007-08-24 15:52:23 följande:

Im Fabulous skrev 2007-08-24 15:34:13 följande:psstt... tips...Du kan ju reagera annorlunda (alla är inte lika) men jag har haft analsex med flera olika kvinnor och flera beskriver samma sak som du, t ex: "det är skumt som att bajsa baklänges i början"Efter en stund verkar det dock som kroppen kan ge upp den skumma känslan, och då brukar det bli skönt för kvinnan fast på ett annat sätt. Bäckenbottenmuskulaturen stimuleras och man kan öka takten och liksom komma till ett annat stadie i samlaget.
    fast alltså det är ingen skum känsla det handlar om heller. Men det är absolut inte lika skönt som att ha vaginal sex.
  • Im Fabulous
    Torpedo skrev 2007-08-25 11:50:15 följande:
    Kan väl tillägga att jag diggar rumpor, särskilt min flickväns. Då blir det ju rätt naturligt att man vill gå vidare med det...Förresten, till trådstartaren: Linköping rules! ;)
    Synd att jag bor i Norrköping då ;P
  • Im Fabulous

Etta med kokvrå skrev 2007-08-28 17:58:27 följande:

Män som tänder på analsex har antingen homosexuella drag som de medvetet eller omedvetet har förträngt, alternativt vill de förnedra kvinnan och tillfoga henne smärta eller också finner de avföring upphetsande. Det är den enda förklaring jag kan ha på denna idioti.
    Nu har ju faktiskt inte homosexualitet med analsex att göra. som du säkert känner till kan även kvinnor vara homosexuella, och de utövar knappast analsex i samma utsträckning som homosexuella män.
  • Im Fabulous
    Shinna skrev 2007-08-29 18:36:55 följande:
    ja här finns alla typer av människor på FL precis som på andra sajter ...både dom som tycker att pedofili är okej med mera, med mera.....så inget förvånar mig,När man pratar med folk i sin umgängeskrets och även utanför i verkliga livet så är det dock som så enligt mina erfarenheter, repeterar, mina erfarenheter att dom flesta män INTE vill att deras flickvänner/fruar stoppar upp en dildo i arslet på dom!! Jag har nog faktiskt aldrig stött på en enda man som sagt att han gillar detta, smek kring anus...javisst, men en dildo upp i anus,,nej faktiskt inte en enda som sagt. Bortsett från homosexuella då men nu pratar jag om heterosexuella!Däremot så är det väldigt många män som mer än gärna vill utforska kvinnans hål nummer 2! Detta är mycket vanligt att man hör bland kvinnor så jämlikheten har nog en bit kvar på vägen att vandra skulle jag tro!Tur att inte min man vill utforska hål nummer 2. Kunde inte bry mig mindre om vad andra gör och tycker om så länge jag slipper få upp något i min analkanal så är jag nöjd!! Är glad och tacksam över att min sambo vill köra mig i rätt hål och uppskattar kvinnans hål mer än det hål där avföring kommer ifrån
    Du vet ju faktiskt inte vad som pågår bakom stängda dörrar, oavsett vad dem du pratat med säger kring detta. Eftersom att detta med analsex alltid ska påstås handla om homosexualitet är det självklart att ingen heterosexuell man vill erkänna att han tycker att det är skönt, kanske inte ens för sin egen kvinna långt in i ett förhållande. En heterosexuell man vill för det mesta aldrig förväxlas med bögar på något sätt.

Kanske är man mer öppen med analsex i kvinnans anus just för att det då är en kvinna; man är alltså inte bög om man vill ta en kvinna i rumpen.

Jag tror att många män faktiskt tycker eller skulle tycka om analsex om de provade. Mannens prostata ligger nämligen väldigt strategiskt till i ändtarmen och kan utan problem stimuleras till orgasm.

Min slutsats är alltså; Det är inte acceptabelt för heterosexuella män blir stimulerade i rumpan, därför talas det ej öppet kring det. Ingen heterosexuell man vill bli förväxlad med en homosexuell, eller bli kallad för "smygbög"....
  • Im Fabulous
    Shinna skrev 2007-08-30 13:02:54 följande:
    Nej man kan aldrig veta vad som pågår bakom stängda dörrar. Det har du alldeldes rätt i. Men mina närmsta vänner som jag känner väl om vi säger så, skulle aldrig ljuga om något sådant då dom inte är den typen av människor utan är väldigt öppna av sig. Däremot ytliga bekanta kan  mkt väl ljuga eller välja att inte tala sanning då dom kanske anser det att vara genant.För att mannens prostata ska kunna stimuleras via ändtarmen till en orgasm så krävs det att mannen i fråga uppskattar att man använder en dildo i anus på honom. Vilket kanske en del män gillar ,men långt ifrån alla. Känner en hel del män som faktiskt provat men absolut inte gillat det då dom har tyckt att det varit onaturligt och kännts som ett stort obehag. Vilket många kvinnor givetvis också gör!Givetvis vill ingen heterosexuell man bli förväxlad med en homosexuell och det kanske är därför vissa spärrar finns hos just männen när det handlar om analsex! Men att dom skulle bli kallade smygbög..ja det vet jag förstås inte. Kanske att man sa sådana saker om varandra när man var yngre , men inte i vår umgängeskrets bland vuxna individer iallafall....*ler* Sen vad det beträffar....en kvinna kan ju lika gärna kallas smyglesbisk om hon använder sig av analsex isåfall...många lesbiska kvinnor använder dildo i analen på varandra och inte skulle väl en heterosexuell kvinna isåfall vilja bli förväxlad med en homosexuell....tror inte att det är där problemet ligger....tror snarare att det handlar om att det anses vara mer accepabelt att just kvinnan ska ställa upp på analsex och tycka det är skönt. Många tycker det som sagt, men jag är inte en av dom och min sambo skulle aldrig drömma om att vilja köra upp sin penis i min analkanal....som han brukar säga....från det hålet är det  EXIT ONLY  Han tycker det är avtändande med tanke på vad anus faktiskt är lämpat för från allra första början....nämligen att avföring ska komma ut därifrånMen vi är alla olika...tacka gud för det
    Jaa, alla är vi olika, men jag tror ändå inte att ens dina närmaste manliga vänner skulle vara helt ärliga om det om de nu sysselsatte sig med analsex av alla dess slag (förutom i rumpen på en kvinna då, det är, precis som du säger, mer acceptabelt)

Det jag menade med min 'homojämförelse' är att analsex och homosexualitet inte går hand i hand. Analsex förekommer både bland heterosexuella och bland homosexuella, likaväl som det INTE förkommer bland heterosexuella och homosexuella.
  • Im Fabulous

Anonym (Nyfiken) skrev 2007-08-31 11:45:57 följande:

Egentligen är nog mest generad inför mig själv, har en ganska "frigjord" syn på sex för övrigt men har liksom tyckt att just MIN anal behöver ingen utforska!! Som jag tidigare skrev så har jag själv trott mig vara stenhård på den punkten - men ingen är väl sämre än att man kan ändra sig och det känns ju bra att både jag & maken börjar se saken ur nya perspektiv och upptäcka att vi faktiskt ändrat oss vad det gäller vissa bitar?!! Hursomhelst så är vi inne i en underbar fas av vårt sexliv, skulle nog kunna kalla det att vi är i vår bästa period ever!! Undrar om det har att göra med att jag nyligen fyllt 40 år?? Det sägs ju att vi kvinnor når vår sexuella topp i den åldern....TACK för det goda skratt jag fick när jag såg vad du kallade dig inom parentesen - klockrent ju 
    Jag tror att det är så att sexet blir bättre och bättre med åren, iallafall för oss kvinnor som inte får t ex impotensproblem osv..
    Man lär sig vad man tycker om, och man lär sig tycka om sig själv och ta för sig mera. Jag kanske har fel, men jag tror att det kan vara så.
Svar på tråden Varför tänder man på analsex?