akupunktur i jönköping
Går oxå där, har testat pergo en månad nu, men vet inte än om det hjälpt, men jag börjar redan fundera på insemination. Vet ni vad det skulle kosta?
Går oxå där, har testat pergo en månad nu, men vet inte än om det hjälpt, men jag börjar redan fundera på insemination. Vet ni vad det skulle kosta?
Nej men jag har blivit gravid en gång för längesedan med samma kille så K-J säger att har det gått en gång så kommer det att funka igen. Men har läst om många här som fått ett barn och sen är det tvärstopp. Har ni barn?
Oj vad roligt.. Lycka till då.
Hur länge har ni försökt nu andra gången? Och var det lika svårt med första?
Är inne på vårt 18:e försök. Kör 1:a kuren pergo nu, men jag har typ lusläst alla trådor om folk som har normal ÄL och testat pergo, men det verkar knappt vara någon som lyckats med det, så mina förhoppningar är små. Har BIM på torsdag. Usch, ni tänkte jag skriva så den som lever får se, men sen kändes det jättehemskt att skriva så med tanke på vad som hände på gräshagen i går.
Men jag kommer nog inte kunna hålla mig från att testa förens tills på onsdag.
Nej inga biverkningar alls. Kände dock av ÄL väldigt tydligt, kunde knappt sova den natten, kände mig som en uppblåst ballong. Sen satt jag här på FL och läste om folk som har ätit pergo trots att de har normal ÄL, och då var det en tjej som hade fått 19 stora äggblåsor. Hon hade tydligen svarat lite för bra på pergon. Så jag blev såklart skitskraj att det var därför jag hade kännt så vid ÄL. Det vet vi ju inte än, har BIM på torsdag men det känns redan som om mensen är på G. Men vad jag skulle komma till var att be att få komma och bli kollad om du ska köra pergo, det verkar nämligen som om de flesta få gå och göra ett vul vi ÄL när de äter pergo just för att kolla att det inte släpper för många ägg. Det kan ju vara farligt om man nu skulle lyckas pricka några ägg. Hur länge har ni försökt?
Jasså, undra varför inte jag fick göra det då.
Jag fick väldigt lite flytningar denna månaden, så jag är rädd att jag var bland den 1/3 som får dåligt sekret. Har ni fått kolla ert sekret där någon gång? Har läst om vissa som får gör någon sådan undersökning där de kollar om mannens spermier överlever inne i kvinnan.
Gick det bra på inseminationen? Gör du den på samma ställe?
Svt: Men om det är fel på killens simmare är väl insemination bra. Eller plockar de inte ut de bästa då?
10 mars: Nu är det de två sega veckorna då. Håller mina tummar att det tagit sig.
Nej ingen mens än, går som på nålar nu. Vet inte om luthealfasen kan bli längre om man äter pergo, men jag brukar alltid ha 14 dagar annars. Vågar inte testa än. Testade oxå i måndags, men då var jag så beredd på att det skulle bli ett minus, men nu vågar jag inte. Orkar inte bli besviken. Känner hur det börjar mola till ibland och tänker japp nu kommer den, men sen händer det inget mer. Fast det har ju bara gått halva dagen än, brukar få den på förmiddagen, men någon gång har den retats och kommit först på kvällen.
Hur går det för dig då? När har du BIM?
Plussade svagt igår kväll, och i dag med morgonurin testade jag med samma typ av test (billigatester.se) fast ännu svagare, så nu kommer jag ju hänga på låset på apoteket. Hann bli så glad igår, och nu vet jag inte vad jag ska tro. Hann ju ringa och berätta för pojkvännen oxå som är iväg och jobbar. Skulle kanske hållt mig lite tills han kom hem. Har vaknat flera gånger i natt, sen vid halv sju kunde jag inte sova längre.
Tråkigt med mens, vet hur det känns, har varit där allt för många gånger själv. Men jag brukar tänka som du, har det inte tagit sig kan den ju likaväl komma, så man slipper gå och plågas och hoppas.
Fick ett starkt plus med cb sen, så nu vågar jag nog lita på det.
Tack, ja jag försöker verkligen njuta, men det har knappt sjunkit in än att jag är gravid, känns helt overkligt. Lycka till ni med.
10 mars: Inget alls behöver inte vara dåligt, jag hade inte ett enda symptom nu, och har fortfarande inte.
Ja hur går det 10 mars. Är det BIM idag?
Snart vår tur: 85% låter väl helt okej. Har läst om de som har det värre men ändå lyckats. Tycker pergo och insem låter väldigt hoppfullt. Lycka till!
Grattis 10mars, shit vad roligt. Håller tummarna för dig Svt att du snart får ditt oxå.