• 10mars

akupunktur i jönköping

vi har en kille på 2 1/2 år.

ska göra en insemiantion i em !!

• 10mars

när jag åt pergo så fick jag gå på vul hos Carl Johan. Bara för att se så att det funkade, det´kan ju bli motsatt effekt också.

• 10mars

gjorde det på samma ställe, det gick bra, gjorde inte ont eller så men hur bra det gick vet jag om två veckor :)

• 10mars

jag fick ingen hormonbehandling innan, utan plus på stickan och sedan hämtade jag sperman som min man hade lämnat på ryhov och åkte ner till carl johan med ,

• 10mars

det är ju en vecka kvar..... jobbigt men känner inget alls tyvärr

• 10mars

hej hej

mensen kom som en klocka tyvärr. så nu blir det pergo igen och ny insemination. kan dock kanske ej bli ins. i oktober då calr johan är borta just den dagen jag ska ha ägg. men hoppas att den kommer en dag sen eller tidig denna månaden !!

• 10mars

tyvärr mår jag skit av pergo,, riktiga humörsvängningar!!!

vi håller på och bygger hus nu och är på sluttampen, flyttar om tre veckor, så får se om jag är skitsur då coh sätter fart på grabbarna med mitt humör....

• 10mars

det är verkligen så, att man behöver en insimination efter pergo :) ialla fall jag. mår psykiskt jävla piss illa. och är galen helt.

sist när jag hade mens bråkade jag med vår grävare som skulle grovplanera tomten så mycket att han sa att han skulle ta sina maskiner och åka iväg så vi fick fixa någon annan grävare...... så jag blir verkligen en pms häxa utan pergo...

men lycka till.

• 10mars

hej

hur går det för er. jag hoppade över insm denna månad, orkade inte , vi flyttar in i vårt hus nästa helg och mycket på jobbet, får ta igen det igen nästa månad.

• 10mars

vi har byggt hus i skinnerdal, fågelvägen ligger det rakt ovanför a6 eller eurostop, kan man säga. ja ska bli kul men nu är det så mycket så vill man bara att det ska vara över...

• 10mars

jag ringde den dagen jag hade stegring, ins. dagen efter.

Min man var lite upptagen så han åkte upp och lämnade in sperman på ryhov, jag var där en halvtimme senare och hämtade den och sedan till karl johan, Gallerian fixade tid med ryhov och meddelade mig sen vilken tid osv.

lycka till

• 10mars

det är konstigt, förra månaden sa jag att nu skiter jag iallt orkar inte mer, sket fullständigt i äggloss tester , ev insm, pergo mm. kollade runt på häst i stället. vad händer då. jo då kommer inte mensen och man blir gravid !!! plussade i fredags.
    jippi

• 10mars

jag mår oförskämt bra än så länge. kan lätt glömma bort att jag är gravid.

• 10mars

tyvärr slutade min gracviditet igår, var på ultraljud och de kunde inte hitta något levande foster utan det har tyvärr dött, men kroppen har inte släppt ifrån sig det än, så nu ska jag vänta en vecka på missfall och om det inte3 kommer igång så ska jag tillbaka om en vecka för att framkalla ett.

• 10mars

jag mår rätt ok ändå, finns ju liksom inget man kan göra åt det , bara köpa läget och vänta in en blödning tuvärr.

Svar på tråden akupunktur i jönköping