Inlägg från: Snart vår tur |Visa alla inlägg
  • Snart vår tur

    akupunktur i jönköping

    Jovisst...om det finns några bra simmare där. Men det löser sig nog. Jag väntar förtfarande mensen, ingen än. Testade ju neg i måndags. Kommer den inte innan helgen så testar jag igen på lördag. (ett litet hopp..)

  • Snart vår tur

    Jag fick mens nu på morronen, typiskt. Hade beräknat mensen nu i mån-tis nångång, så man hann bli lite pirrig. Var jag ändå inte gravid kan ju mensen likagärna komma, så cykeln börjar om och ägglossningen närmar sig igen - så tänker jag.

    Det verkat ju lovande för dig...pergo och ingen mens! Jag håller tummarna.

  • Snart vår tur

    GRATTIS!! Det gjorde susen med pergo då! Åh, vad kul...jag är lite avis. Njut av känslan nu!

  • Snart vår tur

    "10 mars" Hur går det? Känner du nåt? När är det test-dags?

  • Snart vår tur

    Nu har veckan gått snart? Har du plussat?
    Vi fick svar idag på spermaprovet, det var ok. Inte 100% bra, men kanske 85% bra. Har för mig att han sa 35 milj. levande spermier. Optimalt är 40 miljoner.
    Nu blir det pergo efter nästa mens och insemination vid ägglossningen efter.

  • Snart vår tur

    Beklagar...Inträffar det så att Carl-Johan är bortrest så får ni kämpa på själv den månaden. Hur mår du av pergo?

  • Snart vår tur

    Okey...hoppas jag inte får samma biverkningar. Jag är historiens hormon-häxa från ägglossning till mens i vanliga fall, det liksom står 'pms' i pannan på mig och jag är så lätt irriterad och kan gå igång på vad som helst. Blir det värre än så kan man ju tacka sin gud att man ska insemineras eftersom mannen inte vågar komma nära!!

    Lycka till med huset och bebis-verkstan!

  • Snart vår tur

    Tack - du med! Man gör ju allt för det där omtalade plusset! Trevlig helg!

  • Snart vår tur

    Jo'rå, man kämpar på... En vecka kvar till mens, då är det pergo som gäller och insem till nästa ägglossning. Vi hoppas förstås att det inte kommer nån mens, utan dyker upp ett + istället! Kul med nytt hus. Var ligger det?

  • Snart vår tur

    Jag förstår att det är mycket jobb med nytt hus, men se det som ett LYX-PROBLEM! Nu är min mens på väg, så jag ska hämta ut mina pergo, och hålla alla tummar att det inte växer ut horn i pannan på mig! Brukar du ha samma längd på din cykel när du äter pergo? Eller blir cykeln kortare? Man får ju hoppas att man ägglossar mån-fre, eftersom Carl-Johan inte utför insem på helgen. (han kunde väl men det skulle kosta flera tusen extra!)

  • Snart vår tur

    Hur gjorde du när du inseminerades sist? Ringde du bara Karl-Johan när du hade ÄL-stegring, så gjordes insem dagen efter? Hur fick din man tid på ryhov för sperma-lämning? Väntar man kvar på ryhov tills sperman är 'fixad' och får med sig den ner till Karl-Johan? Jag hade många frågor idag...så har de ju stängt på fre - så jag passade på att fråga dig, som har varit med gamet ett tag! Trevlig helg!

  • Snart vår tur

    Grattis grattis!! Nu är jag ensam kvar i denna tråden... ;-( Det värmer att höra att det där plusset faktiskt finns...

  • Snart vår tur

    Jo, det gick förhoppningsvis bra. Lite konstigt att man bara skulle kolla med äl-test innan. Han kollade ju inte om det verkligen var ägglossning, eller om för många ägg hade mognat. (hade ju ätit pergo) Det spänner och känns lite konstigt i tjej-magen sen inseminationen. Vågar inte tro något. (men hoppas allt jag har, killen tror stenhårt att det tagit sig!)

  • Snart vår tur

    Mår du bra förresten? Har du kunnat få in att du verkligen är gravid?

  • Snart vår tur

    Nej!! Jättetråkigt att höra. Hur mår du?
    Min insemination blev misslyckad, fick mens för några dagar sen.

Svar på tråden akupunktur i jönköping