Inlägg från: HenrikB |Visa alla inlägg
  • HenrikB

Aprilpappor 2008

BF 3/4 - HenrikB 23 år - Uppsala - Första
    BF 7/4 - Tibita 23 år - Malmö - Första barnet
    BG 7/4 - Muppen 20 år Kramfors Första barnet
    BF 9/4 - Don Thomaso 34 år - Borlänge - Första barnet
    BF 11/4 - AYE 28 år - Mölndal - Första barnet
    BF 17/4 - JojjeB 38 år - Viksjö (Järfälla, Stockholm) - Andra barnet
    BF 21/4 - medivh 25 år - Örebro - Tredje barnet
    BF 28/4 - punkpappa 23 år - Fagersta - Första barnet

Hehe, jag är först. :)

• HenrikB

Hej! Är lite dålig på att vara inne här men det kan ju bli bättre. Var med min fästmö på inskrivning imorse. Har fått en jättebra barnmorska. Pratade mycket med mig, om att vi båda måste må bra och förstå varandra. Fick dessutom höra hjärtljud! Känns väldigt befriande! Så kan det gå. När har era respektive inskrivning? Har nån mer haft?

• HenrikB

Nja... Vissa dagar tycker jag den är större än andra. Ett tag var den så stor att jag började fundera om det fanns flera där. Men nu ser den normal ut igen... :)

• HenrikB

Har förresten ett par bilder på henne i v10 under "starka bilder". Kolla där.

• HenrikB

Blä, är bakfull och måste tvätta om 30 minuter... Min fästmö sover som vanligt. :) Tror inte att jag har någon kompis kvar nu som inte vet att jag ska bli pappa iaf. Har ni berättat än? Någon som ni fruktar att berätta för? Jag har aldrig gjort det till en hemlighet även om jag inte har skrikit ut det, tills nu. Nu vill jag ju inte råka glömma någon. Har nog inte berättat för min bästa barndomsvän när jag tänker efter. Har min pappa kvar också, men det är för att vi inte har pratat med varandra sen i somras. Han bor i Portugal.
    Ska kanske börja sortera tvätten nu...

Svar på tråden Aprilpappor 2008