• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Flisis

Hur många mål per dag bytte du ut?å hur mycket gick du ner typ per vecka?

Fru Lantz skrev 2007-08-24 20:17:59 följande:

körde med herbalife förrut när jag hade gått i vägen o hade stressmage. Fick inte behålla någon mat så då testa jag de. Funkade kanon för mig + att jag gick ner en massor i vikt.2 klädstl. Lycka till
  • Flisis

Jag har bara köpt en burk caspuccino.. Får låv att säga att den var riktigt god!Himla skillnad mot nutrilett jag tidigare provat
    Har heller ingen kontakt med någon konsulent, delade en burk med en kompis till att börja med för att se om jag gillade det, helt ok får jag säga Nu är det bara hungern man får lära sig att leva med haha

Nallepuh01 skrev 2007-08-25 00:21:46 följande:
    Här är en till som började igår med herbalife. Det skulle vara kul att följas åt och peppa varandra. Jag  behöver gå ner ett par kilo efter mina två graviditeter.Idag gjorde jag en shake av choklad med färsk banan, och det rekommenderar jag. Ta inte ngt proteinpulver då bara.
  • Flisis

Första dagen flöt på riktigt bra faktiskt,Hl till frukost och lunch. En räksallad till middag, dock me lite vitlöksdressing och 2 bröd till men jag var hungrig
    Det blev värre fram mot kvällen, då var jag riktigt hungrig och visste inte riktigt hur jag skulle göra,om jag skulle äta ett knäckebröd eller om jag skulle ta en Hl till. Det blev 2 rökta skinkbitar,en klementin och tyvärr 3 st små tvix bitar ur lördagsgodiset. Men jag är rätt nöjd ändå faktiskt Hur tycker ni att jag skulle ha gjort,ska jag ta en Hl till när om jag blir så där jätte hungrig på kvällen?

• Flisis

Har varit på ikea och härjat halva dagen så när jag kom hem var jag suuper hungrig.Hade inte tagit nån Hl till lunck.Blev en smörgås med skinka då. Till middag blev det lite pommes och kotlett,inte bra + en halv påse polly på kvällen.Ännu mindre bra.
    Vägning imorgon. Det har jag varje måndag oavsett om jag bantar eller ej. Ska bli spännande att se även om jag bara kört Hl lördag och söndag så har jag försökt att hålla igen lite i veckan..
    Hur gör ni med vägningarna, varje dag eller en gång per vecka?

• Flisis

Fy F*n vad bäst du är! Go Girl!!!
    Hur ofta har du tänkt att väga dig?

Nallepuh01 skrev 2007-08-27 00:43:26 följande:
    Tjea tjejer!Idag vägde jag mig och vågen visade -1.8 kg redan efter tre dagar!!! Det gav mig en spark i rumpan att det här fixar jag!!!
  • Flisis

Glömde skriva att jag hamnade på -1,6 kg men det är räknat ifrån förra måndagen, Hl började jag ju med i lördags. Men jag e nöjd

• Flisis

Jag har en pointskalkylator så om jag får kcal och fett per 100g så kan jag räkna ut det åt dig

SysterJ skrev 2007-08-27 22:44:14 följande:
    hej är det någon som vet hur många viktväktar points en shake är, jag har cappucino utan proteinpulver. Hur god som helst jämnfört med nutrilett.
  • Flisis

Är protein pulver ett måste? Jag dricker bara den vanliga capuccinon..

eskil skrev 2007-08-29 20:59:48 följande:
    Jag är ny här...... men har lite tips till er som inte blir mätta på Herbalife. Jag äter det själv (och säljer) och kommer aldrig sluta för jag mår toppen av det!Blir du inte mätt på dina shakes ta mer proteinpulver i, det är det som gör att man behåller mättnadskänslan längre. Det lagade mål mat du äter bör även det bestå av mycket proteiner (tex ägg, kyckling, kött och fisk).För att minska godissuget tycker jag att grönt te funkar. Tycker egentligen inte om det men har hittat ett som påminner om earl grey så det blir riktigt gott - särskilt m honung i
  • Flisis

Hej och välkommen
    Jag har ca 2,5 kg kvar att gå ner till mitt mål. Hade lagt ribban ganska högt för att inte ge upp på vägen. Så mitt mål är att gå ner till 60kg. Men om allt går bra och jag känner att jag klarar mer är nästa och sista absoluta målet 55. Vill gärna dit då jag varit där förr, men ser det inte som ett ABSOLUT måste..
    Lycka till allihopa. Annars har veckan flytit på bra hittills, men det värsta är helgen :s
    Har vägnining imorgon också(mån och fre) så ska försöka komma ut på en promenad i kväll.

malinje skrev 2007-08-30 10:36:55 följande:
    Hej,Oj vad kul att det var så många här!Jag har precis börjat med herbalife och det är kul att läsa vad ni skrivit och få lite pepping!Jag har tänkt att gå ner 15 kilo ungefär och hoppas att jag kan lyckas. Känner att detta kan nog funka.Efter tre dagar visade vågen -2kg! det känns ju jättebra.Hoppas att det går bra för er också.Ett tips som funkar för mig är att äta frukt och grönsaker med kniv. Jag blir mer mätt de och det smakar bättre.Lägger denna tråd i min favvo!Vi hörs!
Svar på tråden Herbalife..